|
کدخبر: 178929

اقدامات فولاد سفیددشت در راستای حفظ محیط زیست

سرپرست واحد منابع انسانی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته محیط‌زیست که با شعار روز جهانی محیط‌زیست ((احیای زمین، افزایش بهره‌وری برای توسعه پایدار)) نام‌گذاری شده بود از اقدامات مؤثر این شرکت در راستای حفظ و رعایت استاندارهای محیط‌زیست خبر داد.

معدن اقدامات فولاد سفیددشت در راستای حفظ محیط زیست

مصطفی فلاحی افزود: این شرکت همواره در راستای حفظ و صیانت از هوای پاک و کمک به محیط‌زیست منطقه، با ایجاد فضای سبز و کاشت چندین هزار اصله درخت در فضای صنعتی شرکت، به کاهش آلاینده‌های محیطی و اثرات مخرب آن بر محیط‌زیست کمک شایانی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات این شرکت در حفظ محیط زیست، یادآور شد: تجهیزات مورداستفاده در خط تولید، به صورت منظم پایش شده و از منظر تولید آلاینده‌های زیست محیطی مرتب کنترل می‌گردد. ضمن اینکه کلیه پارامترهای آلاینده هوا توسط واحد ایمنی و محیط‌زیست شرکت کنترل و اندازه گیری می‌گردد و در صورت مغایرت با استانداردهای مربوطه، اقدامات اصلاحی به عمل می‌آید.

سرپرست واحد منابع انسانی شرکت فولاد سفیددشت در پایان تأ کید کرد: این شرکت با اعتقاد به ایده صنعت سبز و تولید فولاد پاک، همواره تمام تلاش وهمت خود را در حفظ محیط‌زیست و نگهداری آن به کار خواهد بست.

 

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها