|
کدخبر: 175895

ضرورت حرکت فولاد مبارکه طبق استانداردهای جهانی

معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه، ششم خردادماه، طی بازدید از سایت تولیدی و فضای سبز فولاد مبارکه گفت: کلیه فرآیندها در فولاد مبارکه باید براساس شاخص‌های جهانی تعریف گردد که تحقق این مهم مستلزم فعالیت تیمی با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی، علمی و پژوهشی و همچنین نگاه چالشی به مسائل است.

معدن ضرورت حرکت فولاد مبارکه طبق استانداردهای جهانی

ترابی اظهارکرد: پیاده‌سازی و به‌روزرسانی فرآیندها، مطابق با استانداردهای جهانی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در این راستا فرآیندها و برنامه‌های سازمانی در حوزه مدیریت نیروی انسانی را مهندسی کرده و بهبود مستمر روش‌ها را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

در ادامه معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه از فضای رخت‌کن و حمام‌های کارکنان و فضاهای عمومی نواحی تولیدی نیز بازدید کرد و در این زمینه اظهارکرد: محیط کاری کارکنان در همه رده‌ها به‌منظور ایجاد نشاط و بهره‌مندی از فضایی بهداشتی، نیاز به بازسازی و به‌روزرسانی دارد. بی‌تردید نوسازی زیرساخت‌ها و به‌روزآوری فضاهای کاری براساس استانداردهای زیباشناختی و ارگونومی، افزایش انگیزش، تقویت حس تعلق سازمانی و چابک‌سازی نیروی انسانی را به همراه خواهد داشت.

ترابی تصریح کرد: ایجاد فضای سبز مناسب و برخورداری از شاخص‌های بالای زیست‌محیطی نه‌تنها اثر مثبتی بر صنعت و محیط داخلی شرکت داشته، بلکه شهرها و محیط پیرامونی کارخانه را نیز از مزایای صنعت سبز بهره‌مند ساخته است.

ترابی با تأکید بر پیوند میان دانشگاه و مراکز دانش‌بنیان با صنایع، لزوم همکاری بیش‌ازپیش مراکز پژوهشی تحقیقاتی با صنعت فولاد را یادآور شد و در این خصوص افزود: برقراری ارتباط نزدیک‌تر بین مراکز تحقیقاتی و فولاد قطعا منجر به بهبود مشکلات و موفقیت در صنعت خواهد شد.

 معاون نیروی انسانی فولاد مبارکه معتقد است سیاست‌گذاری در حوزه سرمایه‌های انسانی باید با وسعت دید و رویکرد کرامت‌محور انجام گیرد و این امر صرفا با تأکید بر رویکردهای مادی محقق نخواهد شد و در این زمینه ایجاد محیط امن و فضای سبز مناسب و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی در صنعت، موجب آرامش و نشاط برای کارکنان خواهد بود و همچنین ما را به رسالت اصلی خود که همان محقق شدن صنعت سبز است نزدیک خواهد کرد.

در راستای اصلاح و نوسازی فضاها و محیط‌های فولاد مبارکه، مجموعه‌های آموزش، خدمات و همچنین HSE فولاد مبارکه به‌طور کامل بازدید شده و اقدامات مناسب و قابل‌توجه آنها بررسی گردیده است

 

منبع: روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان

ارسال نظر