|
کدخبر: 174393

ثبت تولید ۱۹ شارژ در گروه صنعتی فولاد ایران

پرسنل با غیرت و پر تلاش کارخانجات فولاد‌سازی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، با همت بی‌وقفه شبانه روزی و عزم راسخ این پولادمردان در راه‌اندازی این کارخانه، مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه امسال، برای بار دوم موفق به ثبت تولید ۱۹ شارژ در سه شیفت کاری شدند.

معدن ثبت تولید ۱۹ شارژ در گروه صنعتی فولاد ایران

گفتنی است فولاد مردان مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران ثابت کردند، دستیابی به تولید بیشتر با توکل به خداوند و تلاش و کوشش امکان‌پذیر است.

آنها با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، با انگیزه برای تولید بیشتر و با کیفیت دوچندان اقدام و عمل را به عرصه ظهور تبدیل نموده و توانسته‌اند با توجه به محدودیت‌های برقی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به تولید ۱۳.۷۵۸ تُن دست پیدا نمایند.

اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل‌ ضمن تقدیر و تشکر، ارتقاء رکورد ماهانه و دستیابی به تولید ماهانه ۱۳.۷۵۸تُن در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، را مرهون تلاش و ایثار بی‌وقفه کلیه پرسنل محترم و حمایت‌های خالصانه مدیریت ارشد سازمان جناب آقای یوسفی است.

امیدوارم با حرکت در مسیر راهبردی شرکت کار، کار تا پیروزی و پیروی‌‌ از منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم به شعار “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” جامه ی عمل بپوشانیم.

 

منبع: چیلان

ارسال نظر