|
کدخبر: 155815

کارگاه تولید آهن اسفنجی ذوب آهن اصفهان راه اندازی شد

در سال جهش تولید ،کارگاه تولید آهن اسفنجی(طرح قائم) ذوب آهن اصفهان با حضور مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ، مدیر عامل شرکت پیمانکار مربوطه و جمعی از کارکنان این کارگاه در روز دوشنبه ۴ اسفند ماه جاری راه اندازی شد.

معدن کارگاه تولید آهن اسفنجی ذوب آهن اصفهان راه اندازی شد

یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در مراسم راه اندازی مجددکارگاه آهن اسفنجی(طرح قائم) ذوب آهن اصفهان که بعد از یک و نیم سال توقف و انجام تعمیرات لازم با هدف بهره برداری و توسعه صورت گرفت، با اشاره به نیاز این شرکت به آهن اسفنجی و نقش کارگاه آهن اسفنجی (طرح قائم) در تامین آن گفت: کارگاه مذکور از سال ۷۵ و شروع به کار خود نقش مهمی در تامین آهن اسفنجی مورد نیاز ذوب آهن اصفهان داشته و ما همواره در صدد توسعه و تکمیل ظرفیت اولیه آن بوده ایم.

 وی افزود: در طرح اولیه این کارگاه، ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن آهن اسفنجی برای آن در نظر گرفته شده و اکنون نیز راه اندازی مجدد آن به معنا و مقدمه توسعه ظرفیت و بهبود فعالیت آن بوده و انتظار می رود که شرکت مشاوران توسن اسپادانا به عنوان بهره بردار جدید این کارگاه در جهت برآورده ساختن اهداف مورد نظر ذوب آهن اصفهان گام بردارد.

مهندس عماد رجایی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مشاوران توسن اسپادانا که از طریق شرکت در مناقصه، اجاره و بهره برداری کارگاه آهن اسفنجی ذوب آهن را عهده دار شده است نیز در مراسم مذکور یادآور شد: باعث افتخار شرکت ما است که با همکاری مهندسان و کارکنان ذوب آهن اصفهان و با تامین مواد اولیه لازم ، بهره برداری از کارگاه آهن اسفنجی در مرحله جدید را برعهده گرفته و در حال حاضر با تولید ۲۰۰ هزارتن تولید در سال، این کارگاه را افتتاح و راه اندازی کرده ایم. وی افزود: طرح های فنی و اقتصادی خود جهت توسعه ، بهبود و تکمیل ظرفیت اولیه این کارگاه را به زودی به ذوب آهن اصفهان ارایه داده و در جهت تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها