|
کدخبر: 185023

دستگیری دزدان کلیسا گریگور مجیدیه / فیلم

دزدان کلیسا گریگور در منطقه مجیدیه تهران دستگیر شدند.

فیلم

دزدان کلیسا در تهران بازداشت شدند. دزدان کلیسا اعتیاد به مواد مخدر دارند. این دزدان کلیسا بعد از دستگیری خود را بیگناه می‌دانند. دزدان کلیسا ادعا می‌کنند که از سرقت خبری نداشته و دیگری در نقش سارق وارد کلیسا شده است. این دزدان کلیسا توسط ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک دستگیر شده‌اند.

چندی قبل ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک در جریان سرقت از یک ملک که برای کلیسا گریگور در خیابان ۱۶ متری دوم مجیدیه قرار گرفتند و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

ماموران در بررسی دوربین‌های مداربسته خیلی زود سارقان سابقه دار را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی ۳ سارق سابقه دار دستگیر شدند.

اختلاف دزدان کلیسا در چگونگی سرقت

یکی از سارقان که با خودروی وانت در محل سرقت حضور داشته است به رکنا گفت: من در خانه بودم که یکی از دوستانم با من تماس گرفت و ادعا کرد که مادرش فوت کرده و می‌خواهد وسایل مادرش را جابه‌جا کند به همین خاطر ساعت ۵ صبح به آدرسی که اعلام کردند رفتند و من داخل ماشین بودم که آنها وسایل را بار زدند.

یکی دیگر از سارقان نیز ادعا کرد من در بالای ماشین منتظر مهدی بودم و می‌گفت وسایل مادرش است و از سرقت خبر نداشتم.

این ادعا در حالی بود که مهدی نیز ادعا می‌کرد وسایل مادر فرشاد بوده و من نیز بیرون خانه کمکش کردم که وسایل مادرشان را جابه‌جا کند.

دزدان هر یک سرقت را در مقابل هم به گردن دیگری می‌انداختند و مهدی در پایان گفت: ۳۰ سال است که اعتیاد به مواد مخدر دارم و آخر و عاقبت اعتیاد زندان و بدبختی است.

مهدی در پایان گفت: خانه‌ای که از آن تخت بیمارستانی را برداشتیم کلیسا نبود بلکه یک خانه در ملک کلیسا است.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار گرفته‌اند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها