|
کدخبر: 182239

۷ ضربه با سرنیزه به پلیس توسط سارق دماغ عملی!

جراحی بینی پسرجوان را خلافکار کار کرد. پسر جوان که برای جراحی بینی خود از شهروندان در غرب تهران کیف قاپی می‌کرد به دام افتاد.

سارق جوان که جراحی بینی خود را انجام داده بود در جریان یک سرقت مامور پلیس را زخمی کرد. ضارب مامور پلیس پس از سرقت های متعدد موفق به جراحی بینی خود شد.

مامور پلیس پس از درگیری با سارقان حرفه ای در اتوبان اشرفی اصفهانی به شدت مجروح شد و چند هفته با مرگ در بیمارستان دست و پنجه نرم کرد. با شروع تحقیقات پلیسی مشخص شد ضارب مامور نیروی انتظامی به دلیل نیازمالی برای جراحی بینی خود در غرب تهران دست به سرقت های زیادی زده است.

خرداد ماه امسال گشت انتظامی پلیس غرب تهران در اتوبان اشرفی اصفهانی ۲ سارق موتورسوار را هنگام سرقت مشاهده کردند و برای دستگیری خلافکاران وارد عمل شدند.

یکی از سارقان پس از دیدن گشت انتظامی با ۴ ضربه مهلک سرنیزه مامور پلیس را به شدت زخمی کرد. پس از درگیری خونین، متهم و همدستش که قصد فرار داشتند توسط پلیس و مردم بازداشت شدند.

ضارب مامور نیروی انتظامی و همدستش پس از دستگیری در بازجویی های فنی صراحتا به کیف قاپی و سرقت تلفن های همراه از شهروندان با استفاده از موتورسیکلت اعتراف کردند.

مامور پلیسی که روی آسفالت اتوبان اشرفی اصفهانی در خون می‌غلطید با کمک مردم به بیمارستان منتقل شد. این مامور که با ۴ ضربه سرنیزه از سوی سارق جوان هدف قرار گرفته بود و چند هفته ای با مرگ می‌جنگید پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد.

گفتگو با ضارب مامور نیروی انتظامی در اتوبان اشرفی اصفهانی

مرد جوانی که پلیس را مجروح کرد ماجرای سارق شدن خود را اینطور بیان کرد: «در ۱۹ سالگی برای اولین بار به جرم سرقت از یک فروشگاه بازداشت شدم. پس از آزادی از زندان بیکار بودم و برای جراحی بینی خود نیاز به پول داشتم. با مرد میانسالی در قهوه خانه آشنا شدم که که از او پیشنهاد همکاری در سرقت دریافت کردم.»

سارق جوان ادامه داد: «با همدستم قرار گذاشتیم هرطور شده از دست پلیس و مردم زمان دستگیری فرار کنیم و یکدیگر را لو ندهیم. چند ماهی بود که با همدستم در خیابان های تهران کیف قاپی می‌کردیم.»

ضارب پلیس گفت: «پس از سرقت، اموال مسروقه را به مالخری در جنوب تهران می‌فروختیم. با پول های سرقتی بینی خود را جراحی زیبایی کردم و انواع لباس های مارک دار را از پاساژ های لاکچری تهران خریدم.»

سارق حرفه ای افزود: «در اتوبان اشرفی اصفهانی در حال سرقت از یک خانم بودیم که پلیس به سمت ما آمد، در یک لحظه بنابر قراری که با همدستم در قهوه خانه گذاشته بودیم سرنیزه ای را از زیر لباسم درآوردم و به به مامور پلیس حمله کردم.»

ضارب مامور نیروی انتظامی در اتوبان اشرفی اصفهانی گفت: «با سرنیزه ای که داشتم ۷ ضربه به شکم و پای مامور پلیس وارد کردم. درحال فرار بودم که مامور پلیس دیگری با کمک مردم من و همدستم را بازداشت کردند.»

سارق سابقه دار در پایان گفت: «در بازداشتگاه متوجه شدم مامور پلیس پس از چند هفته از مرگ نجات پیدا کرده است.از کار خود پشیمان هستم و عذاب وجدان دارم. اگر از زندان آزاد شوم دیگر کارخلافی انجام نمی‌دهم.»

بنابراین گزارش، پرونده متهم پس از اعترافاتش به مرجع قضایی معرفی شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها