|
کدخبر: 318542

رئال مادرید / نقل و انتقالات

آمار باورنکردنی ستاره رئال

خوسلو، ستاره رئال مادرید، بهترین آمار گلزنی را در بین تمامی بازیکنان این تیم به خود اختصاص داده است.

فوتبال آمار باورنکردنی ستاره رئال

خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و با قراردادی قرضی از اسپانیول راهی رئال مادرید شد تا به حل مشکلات این تیم در خط حمله کمک کند.

آمار درخشان او در فصل قبل توجه بسیاری را جلب کرده بود اما کمتر کسی انتظار داشت که او بتواند در رئال هم این نمایش خوب را ارائه دهد و جای خالی بازیکنی مانند کریم بنزما را پر کند، خصوصا که کارلو آنچلوتی در اکثر موارد از او به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده می‌کرد.

اما این ستاره اسپانیایی توانست توانایی‌هایش را در ترکیب رئال مادرید هم به نمایش بگذارد و تحسین بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان را جلب کند و خیلی زود به یکی از بازیکنان محبوب در بین هواداران این تیم تبدیل شود.

حالا روزنامه آاس خبر داده که خوسلو بهترین میانگین گلزنی را در بین تمامی بازیکنان رئال مادرید در اختیار دارد و به ازای هر ۱۱۴ دقیقه‌ای که با پیراهن این تیم در زمین حضور داشته، توانسته است یک گل برای آنها به ثمر برساند.

او در حال حاضر در فهرستی که از دقایق حضور بازیکنان تهیه شده در جایگاه چهاردهم قرار دارد اما سومین گلزن برتر رئال در طول این فصل با ۱۱ گل زده است و همین باعث شده است که کادر فنی این تیم و آنچلوتی بسیار از او راضی باشند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها