|
کدخبر: 312075

باشگاه خیرونا / رئال مادرید / بارسلونا

خطر در کمین بارسا و رئال / شبح از راه رسید!

خیرونا همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در اسپانیاست و تهدیدی واقعی برای رئال مادرید و بارسلونا خواهد بود.

فوتبال خطر در  کمین بارسا و رئال / شبح از راه رسید!

خیرونا عصر گذشته در هفته دوازدهم این رقابت ها با پیروزی مهیج مقابل اوساسونا میزبان خود با نتیجه ۲-۴ به طور موقت در صدر جدول رده بندی لیگ اسپانیا قرار گرفت. خیرونا با وجود عقب افتادن ۱-۲ موفق شد سه گل در دقایق ۷۱، ۸۰ و ۹۰ + ۴ بازی، بازی را به سود خود به پایان برساند.

تیم کاتالانی در مدت کوتاهی از یک تازه وارد به لیگ برتر اسپانیا، به یک مدعی قدرتمند برای عنوان قهرمانی در دوره فعلی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ تبدیل شده است.

خیرونا پس از انجام ۱۲ بازی امتیاز خود را به ۳۱ امتیاز در رده اول رساند و ۳ امتیاز از رئال مادرید فاصله گرفت، رئالی که امشب در مصاف با رایو وایکانو می تواند دوباره صدرنشین شود.

خیرونا علیرغم اینکه یک صدرنشین موقت است، در حال حاضر شروع چشمگیر خود در لالیگا را در این فصل ادامه داده زیرا تنها یک شکست و یک تساوی متحمل شده و تاکنون ۱۰ پیروزی کسب کرده است.

تنها شکست خیرونا در ۳۰ سپتامبر از رقیبش رئال مادرید بود که در خانه ۳-۰ شکست خورد و همچنین در ورزشگاه رئال سوسیداد بود که در مرحله افتتاحیه لیگ اسپانیا ۱-۱ مساوی کرد. این تیم موفق شد ختافه، سویا، لاس پالماس، گرانادا، رئال مایورکا، ویارئال، کادیز، آلمریا، سلتاویگو و در نهایت اوساسونا را شکست دهد.

خیرونا علاوه بر شروع تاریخی و صدرنشینی در لیگ اسپانیا، در این فصل خود را به عنوان قوی‌ترین خط حمله این رقابت‌ها را دارد، بازیکنان خیرونا تاکنون در ۱۲ بازی ۲۹ گل به ثمر رسانده اند از طرفی این تیم ۱۵ گل دریافت کرده است.

بنابراین خیرونا امیدوار است راه دپورتیوو لاکرونیا را دنبال کند و معجزه ای را که یکی از باشگاه های تاریخی در پایان دهه نود و آغاز هزاره کنونی به دست آورد را تکرار کند.

تیم دپورتیوو لاکرونیا تقریباً یک ربع قرن پیش ظهور کرد و در فصل ۱۹۹۹-۲۰۰۰ قهرمان لیگ اسپانیا شد و به سلطه رئال مادرید و بارسلونا بر عناوین پایان داد .

علاوه بر این، این تیم جشن صدمین سالگرد رئال مادرید را در سال ۲۰۰۲ خراب کرد و رئال را در ورزشگاه خانگی خود "سانتیاگو برنابئو" در فینال جام پادشاهی اسپانیا در ۶ مارس که مصادف با سالگرد تاسیس باشگاه مادریدی است، شکست داد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها