|
کدخبر: 313568

رئال مادرید / وینیسیوس جونیور / اندریک

سنگ تمام ستاره رئال برای مسی

اندریک، ستاره جدید رئال مادرید، می‌گوید پله بالاتر از لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است اما دوست دارد ستاره آرژانتینی را از نزدیک ببیند و مقابل او بازی کند.

فوتبال سنگ تمام ستاره رئال برای مسی

اندریک ستاره ۱۷ ساله برزیلی به تازگی از باشگاه پالمیراس به رئال مادرید پیوسته است. او در ۵۶ بازی از سپتامبر ۲۰۲۲ برای پالمیراس، موفق به زدن ۱۵ گل شده است. او به تازگی مصاحبه‌ای با آ اس اسپانیا در مورد انتقالش به باشگاه بزرگ مادرید داشته است.

فشار بازی در رئال مادرید؟

"من فقط خوشحالم، از خودم راضی‌ام، دیگر به انتقادات اهمیت نمی‌دهم، دیگر به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهم. هر کس از من انتقاد کند، من خیلی آرام خواهم بود، بازی خودم را در زمین انجام خواهم داد. برای من فقط شادی خودم و عزیزانم مهم است. من می‌دانم که افراد واقعی که من را تشویق می‌کنند چه کسانی هستند."

رونالدو یا مسی؟

"برای من مسی کمی بازیکن بهتری است اما بیشتر طرفدار کریستیانو رونالدو هستم."

بهترین بازیکن تاریخ؟

"برای من پله پادشاه است، کسی نیست که با او مقایسه شود. فقط خدا را شکر می‌کنم که وجود داشت و توانستم کلیپ‌هایش را ببینم. در مورد مسی، او بازیکن فوق العاده‌ای است، او امسال دوباره عنوان بهترین جهان را کسب کرد. من فقط می‌خواهم از لحظه بازی مقابل او لذت ببرم، در همان استادیومی باشم که او هم هست، ستاره‌ای که فقط در ویدیوها تصاویرش را دیده‌ام. من بیشتر طرفدار کریستیانو رونالدو هستم، گیلرمه مدام با من شوخی می‌کند که مسی بهترین است. دیدن مسی از نزدیک تجربه فوق العاده‌ای خواهد بود."

دو گل زدی و الهام‌بخش کام‌بک تیم ملی شدی؟

"فقط کسری از ثانیه برای تعریف یک بازی وجود دارد. در آن زمان کاری را که لازم بود انجام دادم. این کاری است که من از زمان سفرم در میان تیم‌های جوانان انجام داده‌ام، شاد بودن و فوتبال بازی کردن. سبک بازی من این است، گل زدن و پاس دادن و لذت بردن از همه لحظات."

پوشیدن شماره ۷؟

"آرزوی من از کودکی بازی در رئال مادرید بود. کریستیانو رونالدو بت من است. بنابراین باعث افتخار است که بدانم همان پیراهن او را خواهم پوشید."

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها