|
کدخبر: 317531

مورد عجیب آنچلوتی در رئال

تمدید قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال خبر خوبی برای رئالی‌ها بود و نشان می‌داد باشگاه چه اندازه به مرد ایتالیایی اعتماد دارد. این قرارداد یک نکته جالب در خود دارد.

فوتبال مورد عجیب آنچلوتی در رئال

۱۰ روز پیش بود که رئال مادرید خبر از تمدید قرارداد با کارلو آنچلوتی داد. مربی ایتالیایی پس از دو فصل خوب با رئال که در مجموع موفق به فتح تمام جام‌ها شد، قراردادش را تا ۲۰۲۶ تمدید کرد.

مذاکرات سریع و بدون مشکل پیش رفت و حتی خود کارلتو تصور نمی‌کرد به این زودی باشگاه خبر تمدید را اعلام کند. از سوی مرد ایتالیایی هرگز مانع و مشکلی بر سر تمدید وجود نداشت و بارها گفته بود که رئال برای او در اولویت قرار دارد.

مارکا نوشته است که تمدید با کارلتو به‌خاطر تعهد بی‌چون و چرای این مربی به استراتژی باشگاه بود. در درجه اول کسب جام‌های مهم و بزرگ برای رئال در دو سال گذشته و سپس متعهد ماندن به تمام وعده‌هایی که به مدیران داده بود. آنچلوتی مربی کم خرجی برای رئال بوده است. او از تمام داشته‌های خودش به بهترین شکل استفاده کرده و هرگز تقاضای خریدهای متعدد و گران نداشته است. از جوانان آکادمی در بهترین زمان استفاده کرده و زیر نظر او ستاره‌های جوان شد و پیشرفت زیادی داشته‌اند.

همه این مسائل باعث شده در قرارداد او بند فسخ یک‌طرفه از سوی باشگاه وجود نداشته باشد. در واقع باشگاه هیچ شرطی در قرارداد برای قطع همکاری نگنجانده است و هیچ فشاری از این بابت روی کارلتو نیست.

 واضح است که در رئال آینده هر مربی به جام‌های که کسب می‌کند بستگی دارد و خود آنچلوتی این را بهتر از همه می‌داند. سوپرجام می‌تواند اولین افتخار فصل برای رئال و کارلتو باشد. رئال باید ابتدا برابر اتلتیکو قرار بگیرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده بارسا-اوساسونا می‌رود. رئال در لالیگا صدرنشین است و در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری نیز به یک‌هشتم نهایی رسیده است. باید دید امسال آنچلوتی چند جام برای رئال خواهد گرفت.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها