|
کدخبر: 316969

رئال مادرید / لوکا مودریچ / لالیگا

کام هواداران رئال تلخ شد

بدون شک، روزی که لوکا مودریچ کفش‌هایش را آویزان کند، برای طرفداران رئال مادرید، زیان بزرگی تلقی خواهد شد.

فوتبال کام هواداران رئال تلخ شد

این حقیقت زندگی حرفه‌ای یک بازیکن فوتبال است که به سن ۳۹ سالگی نزدیک می‌شود؛ در صورتی که او توانایی ایفای نقش خود را حفظ کند، اولین شخص متعجب خود او خواهد بود، زیرا تا به حال هیچ پیشنهادی برای تمدید قراردادش دریافت نکرده و باشگاه هم هیچ سیگنالی در این زمینه به ستاره کروات نفرستاده است.

یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که رئال مادرید باید در سال ۲۰۲۴ بگیرد مربوط به لوکا مودریچ است: تداوم همکاری یا پایان دادن به آن. آینده ستاره کروات بیشتر به خداحافظی نزدیک است تا تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر.

اخیرا از آنچلوتی در مورد آینده مودریچ و نیز تونی کروس سوال شد و او گفت، آنها دو اسطوره هستند و حق تصمیم‌گیری برای آینده خود را به دست آورده‌اند.

مورد مودریچ و کروس قابل مقایسه باهم نیست. رئال مادرید می‌تواند با یکی قطع همکاری کند، اما نه با هر دو به‌طور همزمان. کسی که نزدیک‌تر به در خروج به نظر می‌رسید، ستاره کروات است که در سپتامبر ۲۰۲۴ قدم در ۳۹ سالگی می‌گذارد. برای باشگاه اصلا آسان نیست که بتواند در این سن و با برنامه‌ریزی‌ای که روی هافبک‌های جوان‌تر کرده، تمدید قرارداد را پیشنهاد دهد.

مودریچ در حال حاضر و در این فصل بیشتر نقشی فرعی داشته و تنها با مصدومیت چند بازیکن توانسته به ترکیب اصلی برسد. او در بازی‌های مهم در ترکیب ثابت قرار نمی‌گیرد و یکی از اولین تعویضی‌های آنچلوتی است.

برای مودریچ واضح است که باشگاه با تصمیمات فنی مربی و حضور بیشتر روی نیمکت، او را به سمت خروج سوق می‌دهد. حقیقتی تلخ برای برنده توپ طلای ۲۰۱۸. جدایی او برای رئال و هوادارانش می‌تواند بدترین اتفاق ۲۰۲۴ باشد.

لوکا-مودریچ

نابغه کروات

لوکا مودریچ فوتبالیست حرفه‌ای کروات است که به خاطر مهارت‌ها و نمایش‌های استثنایی‌اش در میانه میدان شهرت دارد. متولد ۹ سپتامبر ۱۹۸۵، وی اغلب نقش یک هافبک خلاق را ایفا می‌کند و به دلیل تکنیک فوق‌العاده، توانایی در کنترل و حفظ توپ، و توزیع پاس‌های دقیق مورد تحسین قرار گرفته است.

مودریچ در لیگای اسپانیا برای رئال مادرید بازی کرده و نقشی کلیدی در موفقیت‌های این تیم در چند سال اخیر از جمله بردن چندین قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشته است. علاوه بر این، او کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی است و به تیم کشورش کمک کرد تا به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ برسد که در آن نایب قهرمان شدند.

مودریچ برای توانایی‌هایش به ویژه در فضاهای تنگ و توانایی خواندن بازی و ایجاد بازی‌های حمله‌ای تحسین شده است. او همچنین برنده توپ طلا (Ballon d’Or) در سال ۲۰۱۸ شده است که نشان‌دهنده به رسمیت شناخته شدن او به عنوان بهترین بازیکن جهان در آن سال است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها