|
کدخبر: 314167

بلینگام / رئال مادرید / نقل و انتقالات

پدیده نوظهور اروپا در رادار رئال

برادر کوچک‌تر جود بلینگام در این فصل برای ساندرلند فوق‌العاده بوده و رئال‌مادرید به دقت بازی او را زیر نظر دارد.

فوتبال پدیده نوظهور اروپا در رادار رئال

جود بلینگام در این فصل برای رئال مادرید استثنائی بوده است. این هافبک ۲۰ ساله انگلیسی در اولین فصل حضورش در لوس بلانکوس کیفیت و ارزش فوق‌العاده خود را به نمایش گذاشت و با توجه به سطحی که نشان داده یکی از بهترین بازیکنان جهان به حساب می‌آید. کیفیت مطمئناً در خون خانواده بلینگام جریان دارد، چراکه برادر ۱۸ ساله‌اش «جوب» علیرغم بازی در چمپیونشیپ با ساندرلند، همانند جود بااستعداد است و رئال مادرید چشمانش را به او دوخته است.

طبق گزارش وبسایت تاک‌اسپورت، استعدادیاب‌های رئال‌مادرید پیشرفت جوب بلینگام با ساندرلند را زیر نظر دارند و قصد دارند او را حتی بدون داشتن تجربه‌ای در لیگ‌های برتر به خدمت بگیرند. لوس بلانکوس تنها تیم بزرگی نیست که بلینگام جوان‌تر را زیر نظر دارد چرا که تاتنهام نیز به بازی جوب چشم دوخته است.

جوب بلینگام مانند برادر بزرگترش از آکادمی جوانان بیرمنگام سیتی بیرون آمد و در همان روزی که جود از بوروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست، با ساندرلند قرارداد امضا کرد. بلینگام جوان‌تر تاکنون ۱۸ بازی در تمامی رقابت‌ها برای ساندرلند انجام داده و سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز ثبت کرده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها