|
کدخبر: 313399

استقلال / نکونام / ایگور ستواین

سورپرایز لالیگایی نکونام برای استقلال

استقلال برای اندازه‌گیری میزان آمادگی بازیکنان خود و شرایط عضلانی آنها سراغ یک فیزیوتراپ سرشناس اسپانیایی رفته است.

فوتبال سورپرایز لالیگایی نکونام برای استقلال

جواد نکونام از روزی که به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، بر استفاده از دانش مربیان و پزشکان شاغل در لالیگا تاکید داشت و روی همین اصل یک مربی اسپانیایی به نام یوسو سسمارا به ایران آورد تا در امور تمرین به ویژه برنامه‌ریزی جهت بدنسازی تیم به او کمک کند.

نکونام همچنین با یک فیزیوتراپ مطرح در لالیگا هم هماهنگ کرده تا در طول فصل هر از گاهی برای رسیدگی به امور پزشکی تیم مسافر تهران شود و باشگاه کارهای لازم جهت سفرش را انجام می‌دهد.

این فیزیوتراپ که به مباحث پزشکی-ورزشی اشراف دارد، تابستان به تهران سفر کرده بود و هفته گذشته نیز آمد تا در گرفتن تست آمادگی جسمانی از شاگردان جواد نکونام حضور داشته باشد. یکی از مسئولان باشگاه در این رابطه گفت: ایگور ستواین در لالیگا فیزیوتراپ کاملاً شناخته شده‌ای محسوب می‌شود و بسیاری از تیم‌ها به ویژه هنگام گرفتن تست آمادگی جسمانی در ابتدا و طول فصل از او به عنوان ناظر دعوت می‌کنند این فیزیوتراپ سابقه همکاری با باشگاه رئال مادرید را نیز دارد و جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال هماهنگی‌های لازم را انجام داد تا به تهران هم سفر کند و پیرامون وضعیت بدنی شاگردانش نظر بدهد.

او هفته گذشته به ایران سفر کرد و هنگامی که داشتیم از بازیکنان تست آمادگی جسمانی می‌گرفتیم، بالای سرشان حضور داشت. البته قرار نیست آقای ایگور ستواین تمام فصل را اینجا باشد چون اصلاً چنین فرصتی را ندارد اما به احتمال فراوان تا قبل از پایان فصل چند بار دیگر به ایران سفر می‌کند و بازیکنان را به لحاظ شرایط پزشکی ورزشی مد نظر قرار خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها