|
کدخبر: 313980

امیری / پرسپولیس / النصر

حسرت بزرگ یحیی / النصر خوش شانس است؟

وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس در بازی سنگین مقابل النصر در ورزشگاه آزادی، ۲۸ شهریورماه مصدوم شد و اکنون بعد از گذشت دو ماه و پنج روز هنوز شرایط بازی را به‌دست نیاورده است.

فوتبال حسرت بزرگ یحیی / النصر خوش شانس است؟

جالب اینکه ابتدا تلاش می‌شد امیری به بازی حساس مقابل الدحیل که با برتری یک بر صفر سرخ‌ها در دوحه تمام شد برسد و حتی در آخرین تمرین گروهی آن بازی هم شرکت کرد اما به او بازی نرسید و سپس چند هفته دیگر دور از میادین بود تا اینکه در بازی برگشت مقابل استقلال تاجیکستان بعد از پنجاه روزی دوری، به زمین فرستاده شد.

امیری در زمین چمن مصنوعی استادیوم مرکزی دوشنبه ده دقیقه بیشتر بازی نکرد و با بدشانسی مصدومیتش تشدید شد و از زمین بیرون رفت. شاید اگر کادرفنی، پزشکی و خود وحید امیری صبوری بیشتری به خرج می‌دادند او اکنون به بازی برگشت مقابل النصر می‌رسید اما در حال حاضر وضعیت و تاریخ بازگشت دوباره او به میادین نامشخص است.

امیری در این خصوص گفت: "شرایط من متاسفانه با توجه به اینکه یک خرده عجله کردیم در برگشت به مسابقات دوباره این مصدومیت تشدید شد و واقعیتش الان تایم مشخصی برای برگشت من نگفتند. با قدرت و باانگیزه‌ای که داریم تلاش می‌کنیم که هر چه سریع‌تر برگردیم به مسابقات. به نظر من پرسپولیس هیچ‌وقت متکی به بازیکن نبوده و همیشه کسی که این لباس را پوشیده سعی کرده بهترین عملکرد را داشته باشد."

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها