|
کدخبر: 313408

لیگ قهرمانان آسیا / النصر / پرسپولیس

شانس در خانه پرسپولیس را زد

تیم النصر عربستان قبل از رویارویی با پرسپولیس یک بازی در لیگ عربستان انجام خواهد داد.

فوتبال شانس در خانه پرسپولیس را زد

بعد از تعطیلات بازی‌های ملی در شرایطی که دیدار هفته یازدهم پرسپولیس مقابل نساجی لغو شده و به تعویق افتاده است النصر پیش از مصاف با پرسپولیس در لیگ داخلی خود به میدان خواهد رفت.

النصر به خاطر همین بازی‌های فشرده تا الان ۱۳ بازی در لیگ عربستان انجام داده در حالی که پرسپولیس در لیگ برتر ایران ۹ بار به میدان رفته است. تیم پرستاره عربستانی که در ۵ بازی اخیر خود چهار برد و یک تساوی داشته  فعلا با چهار امتیاز کمتر در رده دوم جدول لیگ عربستان قرار دارد و سه شب قبل از بازی با پرسپولیس در لیگ داخلی خود به میدان خواهد رفت.

النصر جمعه شب در هفته چهاردهم لیگ عربستان مقابل تیم رده شانزدهمی الخدود قرار خواهد گرفت و با احتساب اینکه دوشنبه شب در خانه میزبان پرسپولیس خواهد بود برنامه فشرده‌ای در این بازه زمانی خواهد داشت. از طرفی النصر چهار روز بعد از این مسابقه در یک دیدار فینال گونه باید مقابل الهلال آن هم در خانه حریف بازی کند که حتما حساسیت و جذابیت بسیاری خواهد داشت.

این در شرایطی است که پرسپولیس بعد از تعطیلات لیگ ناشی از مسابقات بین‌المللی در لیگ برتر به میدان نخواهد رفت و دوشنبه شب به مصاف النصر خواهد رفت و حتی بعد از آن هم در لیگ داخلی بازی نمی‌کند و ۸ روز بعد باید در تهران به مصاف الدحیل برود.

در عین حال بازیکنان ملی پوش پرسپولیس احتمالا بعد از بازی سه شنبه در ازبکستان از چهارشنبه در اختیار کادر فنی خواهند بود  و برای بازی النصر آماده خواهند شد اما بازیکنان ملی پوش النصر که تعدادشان زیاد هم هست و برخی‌شان از کشورهای اروپایی و آفریقایی می‌آیند بلافاصله بعد از بازگشت به عربستان باید آماده بازی جمعه شب تیم‌شان مقابل الخدود شوند و شاید اگر ریکاوری خوب و درستی نداشته باشند مصدومیت قبل از دو بازی مهم و حساس با پرسپولیس و الهلال سراغ‌شان بیاید.

النصر غیر از بازیکنان ملی پوش عربستانی مثل سلطان الغنام، محمد الفتیل، عبدالله العمری، عبدالرحمان غریب، سامی الناجی چهره‌های مهمی مثل سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ و کریستیانو رونالدو هم از بازی‌های ملی کشورشان می‌آیند و فقط نفراتی مثل اوتاویو، تالس و تالیسکا در اردوهای تیم ملی کشورشان حاضر نیستند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها