|
کدخبر: 313475

امید نورافکن / استقلال / سپاهان

شاگرد ژنرال در راه استقلال

شایعه بازگشت امید نورافکن به استقلال بیش از هر زمان دیگری داغ شده است.

فوتبال شاگرد ژنرال در راه استقلال

اگرچه امید نورافکن به دلیل مصدومیت هنوز قادر به شرکت در بازی‌های این فصل برای تیمش نبوده است، اما این مدافع چپ دوباره در میان موضوعات مورد توجه و حواشی قرار گرفته است.

جدا از واکنش جنجالی او به هواداران پرسپولیس که باعث احضار این بازیکن به کمیته انضباطی و عذرخواهی اینستاگرامی او از هواداران تیمش شد، فالو کردن صفحه اینستاگرامی استقلال توسط این بازیکن باعث شده که طی چند روز گذشته شایعاتی درباره چراغ سبز نورافکن به تیم اسبقش برای بازگشت مطرح شود.

بیشتر بخوانید

البته که نمی‌توان از یک فالو کردن به چنین نتیجه‌ای رسید منتها یک از روزنامه های ورزشی در شماره امروزش مدعی شده که نورافکن شاید پیش از آنکه دوباره در ترکیب تیم ملی دیده شود، با یک تصمیم عجیب همه را شوکه کند. او که هیچ گاه عشق و علاقه‌اش به باشگاه استقلال را پنهان نکرده، در تلاش است تا شاید دوباره مسیر بازگشت به تیم محبوب خود را باز کند و در ترکیب استقلال به میدان برود.

امید-نورافکن-سپاهان

این ادعا در حالی مطرح شده که اولا هنوز معلوم نیست تا چه اندازه نورافکن پیگیر جدایی از سپاهان و بازگشت به استقلال است و دوما مشخص نیست که جواد نکونام علاقه‌ای به همکاری با این بازیکن دارد یا نه.

مهمتر از این دو مورد، تمدید قرارداد سه‌ساله امید با سپاهان در بهمن ماه سال گذشته بوده که همین موضوع باعث می‌شود نورافکن حتی در صورت علاقه به بازگشت به استقلال، کار راحتی برای گرفتن رضایتنامه‌اش از تیم اصفهانی نداشته باشد.

حالا باید دید امید که این روزها حضور فعالی در تمرینات تیمش دارد، واکنشی به این شایعه داغ نشان خواهد داد یا نه.

منبع: فوتبالی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها