|
کدخبر: 313116

چلسی / آرسنال / جورجینیو

یاغی آبی‌ های پایتخت رفتنی شد!

جورجینیو می‌تواند سال آینده به ایتالیا بازگردد و تایید کرد که قراردادش با آرسنال در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

فوتبال یاغی آبی‌ های پایتخت رفتنی شد!

جورجینیو هافبک توپچی‌ها در حال بررسی گزینه بازگشت به سری آ با نزدیک شدن به هشت ماه پایانی قراردادش است. این بازیکن ۳۱ ساله ایتالیایی که در ماه ژانویه از چلسی به خدمت گرفته شد، در فصل جاری رشد کرده و حتی در غیاب مارتین اودگارد در سه بازی گذشته مفتخر به بستن بازوبند کاپیتانی شد. جورجینیو این گزینه را دارد که قرارداد فعلی خود را با آرسنال تمدید کند اما در مورد آینده او در امارات تردید وجود دارد. این بازیکن از ژانویه می‌تواند با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود و پیش قراردادی را امضا کند که در تابستان و زمانی که قراردادش در شمال لندن به پایان می‌رسد، اجرایی شود.

جورجینیو درباره آینده خود گفت: «خیلی تردید دارم، دوست دارم برگردم اما نمی‌دانم زمان مناسب چه زمانی خواهد بود. می‌خواهم برگردم بله، اما نمی‌دانم چه زمانی، احساس می‌کنم هنوز کارهایی برای انجام دادن در آرسنال دارم. همیشه وقتی تیم را عوض می‌کنید زمان می‌برد تا سازگار شوید، اما برعکس شش ماه اول حضور در آرسنال منفی نبود.»

جورجی-آرسنال

هافبک ایتالیایی خود را به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از تیم میکل آرتتا تثبیت کرده و در فرمی باورنکردنی قرار گرفته و از غیبت توماس پارتی با مصدومیت نهایت استفاده را کرده است. جورجینیو اعتراف کرد که در شمال لندن خوشحال است و تحت هدایت آرتتا در حال پیشرفت است. او ادامه داد: «بدیهی است که درک بهتر مکانیزم‌ها زمان می‌برد، آرتتا یک میلیارد اطلاعات به شما می‌دهد، اما من در آنجا بسیار خوشحال هستم، در زمین بسیار رشد کرده‌ام، تیم‌ها و مربیان را تغییر دادم، بازی و نحوه رقابت را درک کردم. رقابت فقط به معنای خوب بازی کردن نیست، بلکه از تجربه نیز ناشی می‌شود. و سعی می‌کنم این تجربه را به هم‌تیمی‌هایم نیز منتقل کنم.»

جورجینیو روز جمعه مقابل مقدونیه شمالی بازی خواهد کرد و روز دوشنبه در بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ به مصاف اوکراین خواهد رفت.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها