|
کدخبر: 310844

پیشنهاد داغ آبی ها برای ستاره سرخپوشان

چلسی قصد دارد از وضعیت به وجود آمده در آرسنال استفاده و پیشنهادی را برای جذب آرون رمزدیل، دروازه‌بان این تیم، ارائه کند.

فوتبال پیشنهاد داغ آبی ها برای ستاره سرخپوشان

رمزدیل از ماه گذشته میلادی تا به حال فرصت ایستادن درون دروازه آرسنال را پیدا نکرده و داوید رایا که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به این باشگاه پیوست جای او را گرفته است.

آرتتا پیش از این مدعی شده بود که قصد دارد از سیستم چرخشی بین این دو بازیکن استفاده کند اما با این وجود، رایا در هر شش بازی گذشته در ترکیب اصلی به میدان رفته تا حواشی بسیاری پیرامون این موضوع شکل بگیرد.

با وجود این که این بازیکن در طول این مدت شش گل دریافت کرده و در بعضی از دیدارها در دروازه آرسنال متزلزل ظاهر شده اما به نظر می‌رسد که سرمربی این تیم همچنان قصد دارد به استفاده از او به عنوان دروازه‌بان اول ادامه دهد.

حالا سی بی اس اسپورت خبر داده که این بحران به وجود آمده در ورزشگاه امارات باعث شده که چلسی به دنبال بهره بردن از این وضعیت باشد و مدیران این باشگاه قصد دارند پیشنهادی را برای جذب رمزدیل در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ارائه کنند.

چلسی در تابستان اقدام به جذب روبرت سانچز از برایتون کرد اما او نتوانسته انتظارات کادر فنی و مدیران این باشگاه را برآورده کند و جذب رمزدیل می‌تواند هم این ضعف را در استمفوردبریج برطرف کند هم شرایط را برای آرسنال دشوار کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها