|
کدخبر: 311935

فولاد/مس رفسنجان/منتظر محمد

رونمایی از شاه ماهی استقلال / چشم نکو روشن شد

نمایش‌های خوب منتظر محمد در ترکیب مس رفسنجان باعث شده تا طرفداران استقلال حسرت جدایی این بازیکن عراقی را بخورند.

فوتبال رونمایی از شاه ماهی استقلال / چشم نکو روشن شد

هافبک جدید مسی‌ها عملکرد خیلی خوبی در این فصل داشته است. محمد با این نمایش آبی های پایتخت را به فصل بعد بسیار امیدوار کرده و حالا هواداران استقلال برای بازگشت وی لحظه شماری می کنند.

منتظر محمد ۲۲ ساله این روزها در ترکیب مس رفسنجان هرچند به عنوان یار تعویضی به میدان می‌رود اما با نمایش‌های خوب و تاثیرگذاری بالا در مدت کوتاه حضور در زمین حسابی خودش را نشان داده است.

او در بازی‌های اخیر مس رفسنجان به تعویض طلایی ساکت الهامی تبدیل شده و هر وقت سرمربی نارنجی پوشان این بازیکن عراقی را به زمین فرستاده، تاثیرگذاری‌اش به چشم آمده است. منتظر محمد در بازی روز گذشته مس مقابل فولاد هم در دقیقه ۷۶ به زمین رفت، اما در همین ۱۴ دقیقه حضور در زمین هم روی هردو گل تیمش نقشی موثر داشت.

او چند دقیقه بعد از حضور در زمین با حرکتی تکنیکی وارد محوطه جریمه فولاد شد و با چند بار زدن به سر توپ جفرسون مدافع حریف را فریب داد و در نهایت وقتی بازیکن برزیلی تیم خوزستانی روی زمین افتاده بود، توپ را به دست او زد تا یک ضربه پنالتی را برای مسی‌ها به ارمغان بیاورد.

منتظر-محمد

در دقایق پایانی بازی هم منتظر محمد بار دیگر از جناح راست وارد محوطه جریمه شد و روی گل سوم تاثیرگذار بود. او با دید خوب پاسی عرضی را به جلال علی محمدی داد تا او با یک پاس پشت پای عالی توپ را به شیمبا برساند و برای بار سوم مس به گل برسد.

تاثیرگذاری ویژه منتظر محمد در مدت کوتاه حضور در زمین باعث شده تا استقلالی‌ها بیش از قبل حسرت جدایی این بازیکن را بخورند. هافبک ۲۲ ساله عراقی به خاطر مشکلات مربوط به سقف بودجه به صورت قرضی از استقلال راهی مس رفسنجان شد و حالا با نمایش‌های خوب یکی از عوامل موفقیت تیمش محسوب می‌شود. البته که استقلالی‌ها و نکونام خوشحالند که او به واسطه داشتن قرارداد با آبی پوشان فصل بعد می‌تواند به این تیم برود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها