|
کدخبر: 310254

مسی رونالدو را تهدید کرد

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در بازی برابر پرو بار دیگر توانایی‌های خارق العاده‌اش را به نمایش گذاشت.

فوتبال مسی رونالدو را تهدید کرد

تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران و در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف تیم ملی پرو رفت و این تیم را با دو گل از سر راه برداشت.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که مسی پس از دوری چند هفته‌ای از میادین و ترکیب اینترمیامی و نیمکت نشینی در بازی چند روز قبل تیم ملی کشورش برابر پاراگوئه بتواند بار دیگر به ستاره بی چون و چرای این تیم در این بازی تبدیل شود.

اما او باز هم ناجی آرژانتین شد تا نشان دهد که توانایی‌هایش حتی پس از بازگشت از مصدومیت هم مانند گذشته درخشان و بدون رقیب باقی مانده است و همچنان می‌تواند این تیم را به موفقیت‌های بزرگ برساند.

گل اولی که مسی در بازی امروز وارد دروازه پرو کرد تحسین بسیاری از طرفدارانش و فوتبال‌دوستان را به همراه داشت. ضربه سر ضرب او روی پاسی که از سوی گونزالس برایش ارسال شد باعث شد که دروازه‌بان حریف فرصتی برای واکنش نشان دادن نداشته باشد.

این بازیکن حالا با دو گلی که وارد دروازه حریف کرد موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به عدد ۱۰۶ برساند و همچنان در تعقیب کریستیانو رونالدو باشد که به عنوان بهترین گلزن ملی توانست در این وقفه دیدارهای ملی آمار گل‌هایش را به ۱۲۷ برساند.

مسی همچنین توانست رکوردی که پیش از این در اختیار لوئیس سوارز بود را هم به نام خود ثبت کند. او حالا با ۳۱ گل زده به بهترین گلزن مسابقات انتخابی جام جهانی در تاریخ آمریکای جنوبی تبدیل شده است تا افتخاری دیگر را در کارنامه درخشانش به ثبت رسانده باشد.

منبع: ورزش سه
  • محمد پارسا ارسالی در

    این اثلا تهدید مسی به رونالدو نبود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها