|
کدخبر: 309729

توصیه جالب نکونام به ستاره استقلال؛

رویای شیرین چپ‌پای استقلال/ پسر نکونام به آرزویش می‌رسد؟

از جمله ستاره‌های تیم استقلال در فصل جاری لیگ برتر ابوالفضل جلالی است که به نظر می‌رسد دوباره می‌خواهد به تیم ملی برگردد.

فوتبال رویای شیرین چپ‌پای استقلال/ پسر نکونام به آرزویش می‌رسد؟

ابوالفضل جلالی مدافع چپ ۲۵ ساله شمالی تیم استقلال این روزها در تمرینات این تیم یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال به شمار می‌رود.

جلالی در هر ۵ دیدار استقلال در این فصل به میدان رفته که در ۴ مسابقه از ابتدا در ترکیب آبی پوشان حضور داشته است. ۳۶۷ دقیقه حضور در جمع شاگردان جواد نکونام مشخص می‌کند این بازیکن یکی از نفرات مورد اعتماد سرمربی این تیم بوده است، هرچند که جلالی در دیدار مقابل مس رفسنجان فرصت کمتری برای حضور در میدان پیدا کرده اما او در دیدار دوستانه مقابل یک تیم دست سومی پیام تهران موفق شد زننده یکی از دو گل برتری استقلال باشد.

افراد حاضر در محل برگزاری مسابقه درباره عملکرد جلالی و صحبت‌های او با جواد نکونام خبر دادند سرمربی آبی‌ها به این بازیکن شمالی‌اش گفته همانطور که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضوری موفق داشته می‌تواند با همین روند خودش را کاندیدای حضور در جام ملت‌های آسیا نیز بکند.

جلالی-تمرین

یادآور می‌شود؛ ابوالفضل جلالی در ۲۵ دقیقه پایانی دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا در جام جهانی قطر حضوری موفق داشت و تحسین اکثر کارشناسان فوتبالی را برانگیخت. این بازیکن پس از بازگشت از جام جهانی به دلیل بی‌توجهی ساپینتو و عدم اعتماد او به حضورش در ترکیب استقلال، نتوانست خیلی برای این تیم به میدان برود.

جلالی فصل گذشته به طور کلی از مجموع ۳۰ مسابقه در ۱۵ دیدار به میدان رفت که تنها در ۶ مسابقه از ابتدا در ترکیب آبی‌ها حضور داشت. ۶۰۷ دقیقه حضور در ترکیب استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر موجب شد تا این بازیکن حالا در فصل جدید فوتبالی خیلی مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار نگیرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها