|
کدخبر: 296908

خبر بد برای استقلالی‌ها

بازیکن ملی پوش استقلال برنامه‌ای برای بازگشت به این تیم ندارد.

فوتبال خبر بد برای استقلالی‌ها

یک روز بعد از فینال جام حذفی ابوالفضل جلالی مدافع استقلال که سابقه بازی در جام جهانی را هم دارد، قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

جلالی که مدت ها به مهره مغضوب ساپینتو تبدیل شده بود، با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش موفق شد قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و به اولین جدا شده استقلال تبدیل شود. هرچند استقلالی ها فسخ قرارداد جلالی را قبول نداشتند، سازمان لیگ فسخ قرارداد او را اعلام کرد تا فشارها روی مدیریت استقلال به خاطر از دست دادن این ستاره آینده دار بسیار زیاد شود.

چند روز قبل از باشگاه استقلال برای ابوالفضل نامه ای فرستاده شد که ظرف مدت ۴۸ ساعت جلالی در باشگاه استقلال حاضر شود و البته به قرارداد قبلی خود با استقلال هم پایبند باشد. با این حال ابوالفضل در جلسه با استقلالی ها شرکت نکرد. امروز خبری منتشر شد که جلالی با مدیران استقلال به توافق رسید و قرار است قرارداد جدیدی با این تیم ببندد و در این تیم باقی بماند. پیگیری های ما نشان می دهد چنین موضوعی صحت ندارد و قرار نیست جلالی با استقلال قرارداد جدیدی امضا کند.  

جلالی که چند روزی برای دیدار با خانواده و استراحت راهی شمال کشور شده بود، تماس های مختلفی از استقلالی ها دریافت کرد. استقلالی ها که به شدت تحت فشار هوادارانشان هستند و نمی خواهند چنین ستاره ای را از دست بدهند، حاضرند با شرایط جدیدی با جلالی قرارداد امضا کنند ولی احتمال اینکه این بازیکن زیر بار این موضوع برود، کم است.

جلالی نه تنها از ساپینتو ناراحت است، بلکه انتظار داشت مدیران استقلال هم در این مدت از او حمایت می کردند. به هرحال ابوالفضل یکی از نماینده های استقلال در جام جهانی بود و انتظار داشت در این مدت چند ماهه که خیلی سختی کشید و به لحاظ روحی تحت فشار بود، مدیران استقلال سراغش را می گرفتند که اینطور نشد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها