|
کدخبر: 304253

خطر جدایی بیخ گوش بازیکن استقلال

مشکل سربازی همان طور که میلاد سرلک از تیم پرسپولیس را تهدید می‌کند، ممکن است موجب جدایی یک بازیکن هم از تیم استقلال شود.

ورزش خطر جدایی بیخ گوش بازیکن  استقلال

بر اساس قانون سازمان نظام وظیفه بازیکنی که در تیم ملی بازی می‌کند، می‌تواند تا سن ۲۸ سالگی بدون دغدغه‌ی خاطر در یکی از تیم‌های لیگ برتری بازی کند، اما با عبور از این سن می‌بایست به مدت دو سال برای یک تیم نظامی بازی کند.

میلاد سرلک و ابوالفضل جلالی در صورتی می‌توانند از این پوئن استفاده کنند که عضو بازیکن تیم ملی بوده باشند. این خطر بیشتر ابوالفضل جلالی را تهدید می‌کند به این خاطر که این بازیکن بعد از جام جهانی از سوی امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.

ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کیروش در تیم ملی بود. او با وجود اینکه در لیست ریکاردو سپاینتو جایی نداشت، به همراه تیم ملی به جام جهانی رفت و در برابر آمریکا هم بازی کرد، اما از زمان روی کار آمدن امیر قلعه نویی به بهانه نیمکت نشینی در استقلال به اردوی تیم ملی دعوت نشده است. البته در فصل جاری شرایط کمی تغییر کرده است. جواد نکونام در ترکیب استقلال از ابوالفضل جلالی استفاده می‌کند و شاید به همین بهانه بار دیگر ابوالفضل جلالی به اردوی تیم ملی دعوت شود و هم چنان بتواند تا سه فصل دیگر از این پوئن بهره ببرد.

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها