|
کدخبر: 309474

پیشنهاد رئال به پدیده بارسا

فرمین لوپز فاش کرد که در کودکی، آکادمی رئال نیز او را می خواست ولی او همیشه رویای بارسلونا را در سر داشت.

فوتبال پیشنهاد رئال به پدیده بارسا

فرمین لوپز به پدیده بزرگ فصل باشگاه بارسلونا تبدیل شده است. او پس از بازگشت از لینارس که به صورت قرضی به آنجا رفته بود، توانست ژاوی را به توانایی هایش متقاعد کند. فرمین اولین بازی ملی خود را با تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا انجام خواهد داد، تیمی که این جمعه در راهیابی به مسابقات قهرمانی اروپا در این رده به مصاف قزاقستان خواهد رفت.

لوپز این روزها در رویا زندگی می کند: «راستش انتظار نداشتم به این زودی به تیم اصلی بارسا برسم، اما از زمانی که کوچک بودم همیشه این رویا را داشتم و با تلاش زیاد به هدفم رسیدم.»

فرمین می‌توانست بازیکن رئال مادرید باشد، اما پیشنهاد این باشگاه را رد کرد: «رئال مادرید یک بار در مورد من پرس و جو کرد و پیشنهاد هم داد، اما من همیشه بارسایی بودم. وقتی در آکادمی بتیس بودم، پدرم هرگز در مورد تیم‌هایی خواهان من صحبت نمی کرد و سعی می کرد تمرکز من را بر هم نزند اما یک روز از من پرسید اگر بارسا بیاید چه کار کنم و من به او گفتم که سریع باید قبول کند.»

فرمین روزهای سختی در لاماسیا داشت: «من تنها و بدون همراهی خانواده به بارسلونا آمدم و در لاماسیا زندگی می‌کردم. در ابتدا سخت بود به خصوص شب ها. شما به پدر و مادر و دوستان خود فکر می‌کنید، اما در لاماسیا با شما مثل یک فرد عادی رفتار می کنند و همه بازیکنان در موقعیتی مشابه شما هستند.

در لاماسیا با گاوی دوست شدم و از همان زمان صمیمی شدیم. ما به هم کمک می کردیم. من البته هرگز به نقطه ای نرسیدم که بگویم دیگر طاقت ندارم. دلم برای خانواده ام تنگ شده بود، اما من رویای خود را زندگی می کردم و ماندن در لاماسیا را به بازگشت به خانه ترجیح دادم.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها