|
کدخبر: 284512

درآمد نجومی رئال و بارسا از سوپرجام

سوپرجام اسپانیا از امشب در عربستان سعودی آغاز می‌شود. چهار تیمی که در این رقابت‌ها حضور دارند درآمد قابل‌توجهی به دست خواهند آورد.

فوتبال درآمد نجومی رئال و بارسا از سوپرجام

سوپرجام اسپانیا با حضور چهار تیم فوتبال از این کشور از امشب در ریاض، پایتخت عربستان سعودی آغاز می‌شود و بارسلونا و رئال بتیس آغازگر این تورنمنت خواهند بود. این رقابت برای هر چهار تیم حاضر در ریاض درآمد قابل‌توجهی خواهد داشت. امسال بارسلونا، رئال مادرید، والنسیا و رئال بتیس برای فتح سوپرجام به مصاف هم خواهند رفت.

امروز فاش شد که درآمد بارسلونا و رئال مادرید از حضور در سوپرجام ۲.۸میلیون یورو است، والنسیا ۱.۷میلیون یورو دریافت کرده و درآمد رئال بتیس تنها ۷۵۰هزار یورو خواهد بود. این تنها رقمی است که به صرف حضور در تورنمنت به چهار تیم تعلق می‌گیرد.

اما نایب‌قهرمان تورنمنت ۱میلیون یورو به دست آورده و ۲میلیون یورو هم به تیم قهرمان پرداخت خواهد شد. یعنی اگر بارسلونا یا رئال مادرید به قهرمانی رسیده و سوپرجام را فتح کنند در مجموع ۴.۸ میلیون یورو به دست خواهند آورد.

در دو سال گذشته سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی برگزار شده و این کشور برای راضی کردن باشگاه‌های بزرگ اسپانیایی برای سفر به ریاض و شرکت در تورنمنت از هیچ هزینه‌ای دریغ نکرده است. روزنامه مارکا مدعی است فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برگزاری این تورنمنت در خاک عربستان از این کشور ۴۰میلیون یورو دریافت کرده است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها