|
کدخبر: 303688

اعتراف عجیب ستاره جوان رئال

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا بود که از این تصمیم منصرف شد.

فوتبال اعتراف عجیب ستاره جوان رئال

رودریگو در سال ۲۰۱۹ سانتوس را ترک کرد تا پیراهن رئال مادرید را به تن کند و این در حالی بود که او در آن زمان تنها ۱۸ سال داشت.

این بازیکن خیلی زود توانست توانایی‌هایش را در خط حمله رئال مادرید ثابت کند و به یکی از بازیکنان موثر این تیم تبدیل شود که نقش مهمی در قهرمانی‌های این تیم در چند سال اخیر و خصوصا در قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ ایفا کرد.

او در گفتگو با Geglobo درباره فرصتی که برای پیوستن به بارسا به جای رئال داشت گفت: «عملا همه چیز با بارسلونا تمام شده بود. ما فقط لازم بود که برویم و قرارداد را امضا کنیم. از پدرم پرسیدم خبری از رئال مادرید نیست؟ خبری نبود. آخر هفته بازی داشتیم و خواستم که تا پایان بازی صبر کنیم. با خودم فکر کردم که در بازی درخشان ظاهر خواهم شد و رئال من را خواهد دید.

پدرم از دستم عصبانی شد و گفت من را مسخره کردی؟ ما پیشنهادی از بارسلونا داریم. تو قرار است کنار لیونل مسی بازی کنی و می‌خواهی صبر کنی؟ به بازی رفتم، سه گل زدم و یک پاس گل هم ارسال کردم. در طول بازی بود که رئال با پدرم تماس گرفت.

او روز بعد بدون این که حرفی بزند خانه را ترک کرد. کمی بعد برگشت، مستقیم به اتاقم آمد و یک پیراهن رئال و یک پیراهن بارسا را در دست داشت. آنها را به سمتم پرت کرد و گفت یکی را انتخاب کن. من حتی فکر هم نکردم، انتخابم رئال مادرید بود.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها