|
کدخبر: 309268

سورپرایز ژنرال برای ستاره سپاهان

یکی از غایبان سرشناس اردوی تیم ملی رضا اسدی ستاره این روزهای تیم سپاهان است.

فوتبال سورپرایز ژنرال برای ستاره سپاهان

امیر قلعه‌نویی درحالی بازیکنان مدنظر خود را برای اردوی جدید تیم ملی فراخوانده که لیست جدید تیم ملی غایبان زیادی دارد. اکثر بازیکنانی که در این اردو حضور ندارند،مصدوم هستند و شرایط حضور در اردوی تیم ملی را ندارند.

با این حال یک بازیکن با وجود عملکرد بسیار خوب در تیم باشگاهی اش به طرز عجیبی در لیست تیم ملی قرار ندارد. رضا اسدی آقای گل فعلی لیگ برتر که یکی از بهترین‌های این فصل بوده و در ترکیب سپاهان حسابی درخشیده، در لیست تیم ملی غایب است. این درحالیست که اسدی در اردوهای قبلی که زیر نظر کادر فعلی تیم ملی برگزار شده بود، حضور داشت و حتی چند بار هم برای تیم ملی به میدان رفت.

در مورد اسدی گفته می‌شود دلیل غیبتش اصلا فوتبالی نیست و به مسائل غیر فوتبالی برمی‌گردد. اسدی نه مصدومیتی دارد و نه افت کرده است. با این حال جایی در لیست جدید تیم ملی ندارد. گفته می‌شود دلیل خط خوردن رضا از تیم ملی به موضوعات بیرون از فوتبال و اتفاقاتی که در اردوی قبلی رخ داد، برمی‌گردد. در اردوی قبلی تیم ملی اسدی با تیم تمرین کرد ولی در آستانه سفر به بلغارستان ،ناگهان این بازیکن از اردوی تیم ملی خارج شد و به همراه سپاهان برای برگزاری بازی دوستانه مقابل زنیت راهی روسیه شد.

اتفاق عجیبی که همان زمان هم تعجب خیلی‌ها را به همراه داشت. اینکه یک بازیکن ملی پوش چطور می‌تواند از بازی‌های ملی بگذرد و برای یک بازی بی اهمییت دوستانه باشگاهی اردوی تیم ملی را ترک کند، قطعا پشت پرده ای دارد که فعلا رسانه ای نشده و مدیران تیم ملی و کادرفنی بهتر می‌توانند در مورد اتفاقات رخ داده در خصوص اسدی توضیح دهند و شفاف سازی کنند.

گفتنی است در همین خصوص بارها با ستاره سپاهان تماس گرفتیم ولی رضا گوشی موبایل خود را خاموش کرده است. اتفاقی که قطعا بی ربط با خط خوردنش از تیم ملی نیست.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها