|
کدخبر: 308377

ادامه پس لرزه‌های یک خطا / پرز هم وارد عمل شد!

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، شخصا با پورتو تماس گرفته تا به خاطر تکل ناچو فرناندز عذرخواهی کند.

فوتبال ادامه پس لرزه‌های یک خطا / پرز هم وارد عمل شد!

رئال این هفته در رقابت‌های لالیگا و در دیداری حساس به مصاف خیرونا رفت که در صدر جدول این مسابقات قرار داشت و موفق شد این تیم را با سه گل شکست دهد.

این سه امتیاز ارزش بسیاری برای شاگردان کارلو آنچلوتی داشت و به آنها کمک کرد که بار دیگر جایگاهشان در صدر جدول این مسابقات را به دست آورند و بالاتر از بارسا در رده اول بایستند.

اتفاق تلخی که در این بازی رخ داد، خطای شدید و وحشتناک ناچو روی بازیکن خیرونا در وقت‌های تلف شده بود که یک کارت قرمز را برای کاپیتان رئال مادرید به همراه داشت.

ناچو-رئال

شدت این خطا به حدی بود که کمیته انضباطی اسپانیا وارد عمل شده و انتظار می‌رود که این بازیکن را بین چهار تا ۱۲ جلسه که بستگی به شدت مصدومیت پورتو، بازیکن حریف، دارد محروم کند.

پیش از این سرمربی خیرونا اعلام کرده بود که کارلو آنچلوتی به خاطر این اتفاق از او عذرخواهی کرده و حالا پرز هم شخصا با پورتو تماس گرفته تا با او درباره وضعیتش صحبت کند و به خاطر تکلی که ناچو روی پایش زد و باعث مصدومیتش شد عذرخواهی کند.

کاپیتان رئال هم پس از پایان این بازی با انتشار پستی از اتفاقی که رخ داد ابراز پشیمانی و از بازیکن حریف به خاطر این که باعث مصدومیتش شده عذرخواهی کرده بود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها