|
کدخبر: 307486

پیام مربی جنجالی به بایرنی ها

یولیان ناگلزمان، سرمربی جدید تیم ملی آلمان، با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش با هواداران بایرن مونیخ خداحافظی کرد.

فوتبال پیام مربی جنجالی به بایرنی ها

فدراسیون فوتبال آلمان روز گذشته رسما ناگلزمان را به عنوان جانشین هانسی فلیک روی نیمکت تیم ملی این کشور معرفی کرد.

از چند هفته قبل پیش‌بینی می‌شد که سرمربی سابق بایرن مونیخ هدایت تیم ملی آلمان را برعهده بگیرد و توافق نهایی بین آنها خیلی زود انجام شد تا او قراردادی ۱۰ ماهه و تا پایان رقابت‌ها یورو ۲۰۲۴ را به امضا برساند.

او چند ماه قبل و در فاصله چند هفته تا پایان رقابت‌های فصل گذشته از هدایت بایرن برکنار شد تا توماس توخل جانشینش شود اما بر اساس قراردادی که با این باشگاه داشت هنوز رسما کارمند آنها بود و دستمزد هم دریافت می‌کرد.

اما پیوستن به تیم ملی آلمان باعث شد که این مربی چاره‎‌ای جز فسخ قراردادش با بایرن نداشته باشد و به همین دلیل وداعی در فضای مجازی با هواداران این تیم داشت.

ناگلزمان در این باره نوشت: «من بسیار خوشحالم و خیلی افتخار می‌کنم که حالا سرمربی تیم ملی آلمان هستم. این افتخار بزرگی است که بتوانم هدایت تیم ملی را در جام ملت‌های اروپا که در خانه برگزار می‌شود برعهده داشته باشم.

زمان زیادی تا برگزاری بازی افتتاحیه و شروع این مسابقات در مونیخ باقی مانده و ما می‌خواهیم با ایمانی که از آخرین بازی برابر فرانسه به دست آوردیم پیش برویم و این باور را در تیم و در آلمان راسخ کنیم. می‌خواهیم مردم و جامعه فوتبال را با بازی‌ای که ارائه می‌کنیم به هیجان بیاوریم.

همزمان با ورودم به تیم ملی آلمان، حالا رسما فصل حضور در بایرن برای من به پایان رسید و می‌خواهم به شما هواداران عزیز بایرن خداحافظ بگویم. این دوران خاصی برای من بود که دوست دارم به خاطرش از شما تشکر کنم.

برای این ماجراجویی بسیار بزرگ هیجان‌زده هستم و بی‌صبرانه منتظرم تا از من حمایت کنید. بیاید کار را شروع کنیم... همه در کنار هم!»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها