|
کدخبر: 307293

ضد حال ستاره انگلیسی به رئال!

رئال مادرید در پنجره تابستانی پیشنهادی را به هری کین ارائه کرد که با پاسخ منفی او روبرو شد.

فوتبال ضد حال ستاره انگلیسی به رئال!

تصمیم کین برای ترک تاتنهام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و پس از ۱۹ سال بر تن داشتن پیراهن این تیم کاملا جدی بود.

او گزینه‌های متفاوتی را که پیش رو داشت بررسی کرد و در نهایت به این نتیجه رسید که بهترین گزینه برای او بایرن مونیخ است و توافقی که با این باشگاه داشت باعث شد که مدیران تاتنهام هم در نهایت با جدایی او موافقت کنند.

این ستاره انگلیسی با امضای قراردادی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون یورو راهی بایرن شد و از آن زمان تا به حال به ستاره این تیم در خط حمله تبدیل شده است.

اما حالا اتلتیک پرده از رازی برداشته که می‌تواند توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان را به خود جلب کند. آنها مدعی شده‌اند که رئال مادرید هم به صورت جدی به دنبال جذب این مهاجم بوده و حتی پیشنهادی به ارزش ۶۵ میلیون یورو هم برای به خدمت گرفتنش ارائه کرده است.

جدایی کریم بنزما باعث شده بود که رئال در پی جذب یک بازیکن شماره ۹ باشد و کین گزینه اصلی آنها و بازیکن مورد تایید کارلو آنچلوتی برای پر کردن این پست بود که در نهایت با پاسخ منفی مواجه شد.

مبلغ پیشنهادی آنها از نظر مدیران تاتنهام بسیار کم بود و توافق کین با بایرن هم باعث شد که رئال دیگر فرصتی برای به خدمت گرفتن این بازیکن نداشته باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها