|
کدخبر: 292409

مقصر اصلی بحران بایرن پیدا شد

بحث درباره مقصر اصلی وضعیت به وجود آمده برای بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد.

فوتبال مقصر اصلی بحران بایرن پیدا شد

شرایط فعلی بایرن مونیخ پس از حذف از جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا و همچنین از دست دادن صدرنشینی و قرار گرفتن پشت سر بروسیا دورتموند در جدول بوندسلیگا کار را برای این تیم سخت کرده است.

توماس توخل چند هفته قبل در اقدامی غیرمنتظره جانشین یولیان ناگلزمان شد اما شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت و از هفت بازی تنها دو پیروزی کسب کرده است.

بحث درباره این که چه کسی مقصر به وجود آمدن این وضعیت در آلیانز آرنا است ادامه دارد و روزنامه بیلد با انتشار یک نظرسنجی از همه هواداران بایرن خواست تا نظر خودشان را در این زمینه اعلام کنند.

پاسخ جالبی از این نظرسنجی به دست آمد که نشان می‌داد ۴۴ درصد هواداران این تیم معتقد هستند که حسن صالح حمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی باشگاه نقش اول را در این وضعیت دارد.

اولیور-کان

بازیکنان با ۳۰ درصد در جایگاه دوم قرار داشتند و اولیور کان به عنوان مدیر باشگاه با ۱۸ درصد در رده سوم قرار گرفته بود. یولیان ناگلزمان و توماس توخل سه درصد را به خود اختصاص داده بودند و هربرت هاینر، رییس باشگاه، هم تنها یک درصد مقصر شناخته شد.

نظرسنجی دوم بیلد مربوط به این بود که چه کسی حالا باید این باشگاه را ترک کند که بار دیگر صالح حمیدزیچ با ۵۹ درصد در صدر قرار گرفت. اولیور کان ۱۲ درصد آرا را به دست آورد و هاینر هم دو درصد. ۲۷ درصد باقی مانده معتقد بودند که هر سه مدیر باید از این باشگاه بروند.

بیلد همچنین پرسید که کدام بازیکن باید در تابستان از بایرن جدا شود که ۱۸ درصد شرکت کنندگان به سادیو مانه رای دادند و ۱۷ درصد هم دایو اوپامکانو را انتخاب کردند. مانوئل نویر با ۱۶ درصد، یان زومر با ۱۳ درصد، سرژ گنابری با ۱۰ درصد، لروی سانه با هفت درصد، جاشوا کیمیش با پنج درصد، لئون گورتسکا و توماس مولر با چهار درصد، ژوائو کانسلو و اریک ماکسیم چوپو موتینگ با دو درصد و بنجامین پاوارد با یک درصد در رده‌های بعدی قرار داشتند. کینگزلی کومان در نهایت با صفر درصد در انتهای صف قرار گرفت.

همچنین ۵۶ هزار نفر معتقد هستند که بایرن مونیخ قهرمانی این فصل بوندسلیگا را از دست خواهد داد و ۲۲۵۰۰ نفر هم باور دارند که آنها همچنین جام را به دست می‌آورند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها