|
کدخبر: 307299

رهبر آینده رئال معرفی شد

هری کین اطمینان دارد که جود بلینگام ستاره اول تیم ملی انگلیس و باشگاه رئال مادرید خواهد شد.

فوتبال رهبر آینده رئال معرفی شد

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، در مصاحبه ای اختصاصی با مارکا، از جود بلینگام، هافبک ملی پوش انگلیسی رئال مادرید، تمجید کرد و گفت که بسیار خوشحال است که او از زندگی جدید خود در پایتخت اسپانیا لذت می برد.

بلینگام ۲۰ ساله تابستان امسال با قراردادی ۶ ساله با مبلغی حدود ۱۰۳ میلیون یورو و ۳۳ میلیون یورو بندهای متغیر به رئال مادرید پیوست.

هافبک سابق بیرمنگام سیتی و بروسیا دورتموند به خوبی در مادرید جا افتاده؛ به طوری که در حال حاضر با ۵ گل در ۵ بازی لیگ بهترین گلزن تیمش است.

کین در مورد بلینگام گفت: «من برای جود و اینکه او در مادرید از زندگی و فوتبالش لذت می برد، بسیار خوشحالم. در اختیار داشتن بازیکنی مثل او برای هر تیمی فوق العاده است. جود هنوز بسیار جوان است و او آینده انگلیس و احتمالا رئال مادرید خواهد بود.»

کین از درخشش بلینگام غافلگیر نشده است: «فکر نمی‌کنم درخشش او تعجب‌آور باشد. من مدت هاست کنار او بازی می کنم و می دانستم که او بازیکن فوق العاده ای است. او یک جام جهانی فوق العاده با ما داشت و با اینکه خیلی جوان است اما بلوغ بالایی دارد. او بسیار متمرکز است، بنابراین درخشش او من را غافلگیر نمی کند. جود سرشار از اعتماد به نفس است و توانایی شگفت انگیزی دارد. او گل های بیشتری نیز برای رئال خواهد زد.»

کین در پاسخ به این سوال که بلینگام در رختکن انگلیس چطور بازیکنی است، توضیح داد: «او نسبت به سنش پسر بسیار بالغی است. کاملا آرام و محجوب است و زمانی که در زمین حضور دارد، توانایی خودش را نشان می دهد. او با بازیکنان اطرافش صحبت می کند و به همه انگیزه می دهد. هر چه بیشتر با هم تیمی های خود بازی کنید، بیشتر و بیشتر در مورد آنها یاد می گیرید، اما می دانم که او اشتیاق و میل زیادی به بازی دارد، و با توجه به این سن کم، هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارد.»

شانس های فتح لیگ قهرمانان از نظر کین: «البته ابتدا باید از منچسترسیتی به عنوان قهرمان فعلی یاد کرد. بعد از آن رئال مادرید با تاریخ فوق العاده اش قرار دارد و فکر می کنم بایرن نیز جزو شانس های خوب قهرمانی باشد.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها