|
کدخبر: 306727

آخرین خبر از مجازات سرمربی قمارباز

طبق گزارش‌ها، اتحادیه فوتبال انگلیس یک مربی فوتبال که گفته می‌شد نزدیک به ۱ میلیون پوند قمار کرده را بخشید.

طبق گزارش‌ها، اتحادیه فوتبال انگلیس یک مربی فوتبال که گفته می‌شد نزدیک به ۱ میلیون پوند قمار کرده را بخشید. سرمربی ناشناس که روی فوتبال شرط‌بندی می‌کرد، در مدارکی که سال گذشته به دادگاه ارائه شد و در آن دو بازیکن سابق فوتبال متهم به باج‌گیری از او شدند، اعتراف کرد که معتاد به قمار بوده است.

طبق گزارش نشریه اتلتیک، او هشت حساب شرط‌بندی داشت. اکثر شرط‌بندی‌ها مربوط به مسابقات اسب‌دوانی بود اگرچه در دادگاه شنیده شد که او قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس را با قمار کردن در فوتبال زیر پا گذاشت. اما به او تنها اخطار دادند و رهایش کردند.

اوایل سال جاری، ایوان تونی مهاجم برنتفورد به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین شرط‌بندی به مدت هشت ماه از حضور در فوتبال محروم شد. و هری توفلو، مدافع ناتینگهام فارست، هم به دلیل نقض قوانین شرط‌بندی به مدت پنج ماه محروم شد. با این حال، چنین مجازاتی برای مربی ناشناس صادر نشد. اتحادیه فوتبال انگلیس توضیح داد که اگرچه سرمربی ۲۸ شرط روی فوتبال گذاشته بود، اما تنها سه شرط پس از ممنوعیت کامل قمار در سال ۲۰۱۴ انجام شد. و هیئت حاکمه فوتبال اتهام پنهان کردن تحقیقات را رد کرد.

در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: «ما تمام اتهامات مربوط به نقض احتمالی قوانین شرط‌بندی را بسیار جدی می‌گیریم و تحقیقات کاملی را در مورد این موضوع انجام دادیم. جزئیات این پرونده خاص شامل ۲۸ شرط در فوتبال بود که تنها سه شرط با ارزش کم پس از معرفی ممنوعیت کامل شرط‌بندی در فوتبال در سال ۲۰۱۴ انجام شد. آخرین مورد از این شرط‌بندی‌ها در سال ۲۰۱۷ انجام شد و هیچ‌کدام از آنها مربوط به باشگاه‌هایی نبودند که فرد در آن زمان با آنها مرتبط بود. با در نظر گرفتن تمام جوانب، پرونده بسته شد و به این فرد اخطار رسمی داده شد.»

زمانی که قرار بود دو بازیکن مورد نظر، آلن راجرز و استیون جنینگز، در سال ۲۰۲۲ محاکمه شوند، دادگاهی برای پنهان کردن هویت سرمربی تشکیل شد. حکم به بی‌گناهی آنها داده شد و سرمربی تصمیم گرفت روند دادگاه را متوقف کند.

این سرمربی در یک دوره دو ساله ۸۷۹,۰۰۰ پوند قمار کرده و ۲۷۰,۰۰۰ پوند از دست داد. او دیگر در باشگاهی نیست که قمار او منجر به تحقیقات فدراسیون فوتبال شده بود. این پرونده به دلیل ناشناس ماندن مربی پیچیده شد، به طوری که فردی که از فرآیندهای اتحادیه فوتبال اطلاع داشت، مطمئن نیست که هیئت حاکمه حاضر باشد با مجازات او خودش را درگیر چنین مساله‌ای کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها