|
کدخبر: 306524

تعیین تکلیف ستاره رئال برای ساوت‌گیت

جود بلینگام از گرت ساوت‌گیت خواست تا در تیم ملی انگلیس همان آزادی عملی که در رئال مادرید دارد را به او بدهد.

فوتبال تعیین تکلیف ستاره رئال برای ساوت‌گیت

جود بلینگام گل دوم تیمش در پیروزی مقابل اسکاتلند را به ثمر رساند و روی دو گل دیگر نیز نقش داشت تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد. او در پایان این بازی اعتراف کرد که نمایش ناامیدکننده در جریان تساوی ۱-۱ مقابل اوکراین باعث شده بود تا برای درخشش مقابل اسکاتلند سرشار از انگیزه باشد.

ستاره رئال مادرید در پایان بازی با اسکاتلند به خبرنگاران گفت: "فکر می کنم امروز به آنچه که انتظار داشتم نزدیک بودم. تیم همیشه اولویت اولم است و تلاش می کنم تا هر کاری که سرمربی از من می خواهد را در زمین انجام دهم. امشب کمی بهتر از بازی قبل بودم و دوست ندارم و واقعا از پستی که در آن بازی کردم لذت بردم."

ستاره تیم ملی انگلیس بعد از انتقال ۱۰۳ میلیون یورویی از دورتموند به رئال مادرید خیلی زود توانست توانایی هایش را به رخ بکشد. او با زدن ۵ گل در ۴ بازی ابتدایی اش نشان داد که می تواند جای خالی ستاره های بزرگی چون کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را در سانتیاگو برنابئو پر کند. بلینگام در صحبت های امشبش تاکید کرد که این موفقیت به خاطر آزادی عملی است که کارلو آنچلوتی به او داده است.

ملی پوش انگلیسی رئال مادرید با مقایسه نقش خود در تیم ملی و تیم باشگاهی اش گفت: "من عملکرد کامل تری در رئال مادرید داشته ام که دلیل آن کمک و آزادی شگفت انگیزی است که هم تیمی ها و کادر فنی به من ارائه می کنند. آنها به من اجازه می دهند که در طول بازی در تمام نقاط زمین حضور داشته باشم. این آزادی عمل کمک می کند تا در خلق موقعیت، حضور در موقعیت گلزنی و باز کردن دروازه حریف موفق تر عمل کنم."

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها