|
کدخبر: 306520

روزگار سیاه ستاره استقلال ادامه دارد؟

یکی از بازیکنان استقلال که در هر چهار دیدار ابتدایی در ترکیب این تیم به میدان رفت در بازی آخر فرصت اندکی در اختیارش قرار گرفت!

فوتبال روزگار سیاه ستاره استقلال ادامه دارد؟

زبیر نیک نفس بازیکن ۳۰ ساله متولد سنندج که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوسته بود در اولین دیدار این تیم مقابل صنعت نفت ۹۰ دقیقه تیمش را در پیروزی ۳ بر صفر در آبادان همراهی کرد.

نیک نفس در بازی دوم و برد مقابل ملوان ۶۸ دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشت و در بازی سوم مقابل سپاهان نیز ۸۹ دقیقه تیمش را همراهی کرد اما ظاهراً شکست استقلال مقابل سپاهان تصمیمات جواد نکونام برای چیدمان ترکیب اصلی این تیم مقابل استقلال خوزستان را دستخوش تغییراتی کرد.

این تغییرات تا آنجا پیش رفت که زبیر نیک نفس که در سه بازی قبلی استقلال از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت در بازی آخر تنها ۱۲ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. نیکنفس در بازی آخر که استقلال توانست با یک گل استقلال خوزستان را از پیش رو بردارد در دقیقه ۷۸ بازی به جای مهدی مهدی‌پور به میدان آمد تا تیمش را در دقایق پایانی همراهی کند.

ناگفته نماند؛ زبیر نیک نفس در اولین فصل حضورش در استقلال همراه با فرهاد مجیدی در ۲۳ بازی به مدت ۱۵۷۱ دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفت و با استقلال قهرمان شد.

او در فصل گذشته همراه با ریکاردو ساپینتو تنها در ۱۷ بازی به مدت ۶۷۸ دقیقه در ترکیب به میدان رفت که نشان می‌داد نتوانسته اعتماد ساپینتو را به خودش جلب کند. باید دید این بازیکن سنندجی در ادامه مسیر خود تا پایان فصل چه شرایطی را برای خودش رقم می‌زند و تا چه اندازه می‌تواند اعتماد نکونام را به دست بیاورد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها