|
کدخبر: 306248

کار سخت محمدی برای تغییر عقیده قلعه‌نویی

با حضور امیر قلعه‌نویی بار دیگر احسان حاج‌صفی مهره اصلی تیم ملی در پست دفاع چپ شده است.

فوتبال کار سخت محمدی برای تغییر عقیده قلعه‌نویی

احسان حاج صفی قدیمی‌ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به شمار می‌رود که از مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ به یکی از مهره‌های تغییرناپذیر تیم ملی تبدیل شد، اما پس از جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا و ظهور ستاره‌ای به نام میلاد محمدی، کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت برای اینکه از هر دو بازیکن نهایت استفاده را ببرد، حاج‌صفی را از دیدار برابر ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به پست هافبک دفاعی ببرد.

این داستان تا پایان حضور کی‌روش در فوتبال ایران ادامه داشت و اسکوچیچ هم در برخی بازی‌ها از احسان در پست هافبک بهره برد، اما حالا امیر قلعه‌نویی اعتقادی به این موضوع ندارد و این تصمیم سبب شده تا رقابتی سخت در پست دفاع چپ شکل بگیرد.

البته کفه این رقابت این روزها کامل به سمت حاج‌صفی سنگینی می‌کند. او که با میلاد محمدی در آ ا ک آتن حضور دارد، هم در تیم باشگاهی حضور ثابتی دارد و هم تیم ملی.

میلاد محمدی اما همچنان با وجود اینکه شرایط ایده‌آلی ندارد، در چرخه بازیکنان مورد نظر امیر قلعه‌نویی قرار دارد و در ماه‌های باقی‌مانده تا جام ملت‌ها کار سختی برای تغییر تصمیم قلعه‌نویی و بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی دارد؛ جایی که سال‌ها سندش به نام او خورده بود، اما حالا ماجرا متفاوت شده است و او باید برای به دست آوردن دوباره همان جایگاه بجنگد.

منبع: ورزش‌ سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها