|
کدخبر: 305615

ستاره لیگ از لیست تیم ملی خط خورد!

با صلاحدید کادر فنی رضا اسدی تیم ملی فوتبال ایران را در سفر به بلغارستان همراهی نخواهد کرد.

فوتبال ستاره لیگ از لیست تیم ملی خط خورد!

این خبر در حالی اعلام شده که رضا اسدی ساعاتی پیش در دومین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از سفر به بلغارستان حضور فعالی داشت، اما در فاصله چند ساعت مانده تا پرواز تیم ملی به مقصد بلغارستان به ستاره این روزهای سپاهان خبر داده شده که نمی‌تواند سایر بازیکنان را همراهی کند.

هنوز به طور کامل دلیل تصمیم امیر قلعه‌نویی درباره رضا اسدی که خودش در اردوی فروردین ماه او را برای اولین مرتبه به اردوی تیم ملی فراخوانده بود، مشخص نیست، اما انتظار می‌روداین تصمیم واکنش‌های بسیاری را با توجه به عملکرد اسدی در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر که موفق به ثبت ۴ گل شده، در میان جامعه فوتبال ایجاد کند.

تیم ملی فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر عازم بلغارستان خواهد شد، اما رضا اسدی که در سومین اردوی خود با تیم ملی حضور داشت و در تورنمنت کافا نیز مقابل افغانستان در ۲۸ سالگی موفق به ثبت اولین گل ملی خود شده بود، به ناچار باید به اصفهان بازگردد و بامداد سه‌شنبه همراه با سایر بازیکنان این تیم برای بازی دوستانه با زنیت به روسیه سفر کند.

با این وصف در همان روزی که تیم ملی در بلغارستان به مصاف تیم ملی این کشور رفته، در اتفاقی غیرمنتظره رضا اسدی در ترکیب سپاهان مقابل زنیت دیده خواهد شد که این مسابقه دوستانه نیز در همین تاریخ برنامه‌ریزی شده است!

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها