|
کدخبر: 306244

شوک به اینتر قبل از دربی حساس!

تیم اینتر در آستانه دربی میلان نگران مصدومیت خوان کوادرادو است.

فوتبال شوک به اینتر قبل از دربی حساس!

اینتر احتمالاً برای بازی بعدی خود در سری آ، یعنی دربی دلا مادونینا مقابل رقیب شهری میلان، خوان کوادرادو را در اختیار نخواهد داشت، زیرا این بازیکن ۳۵ ساله در جریان پیروزی ۱-۰ کلمبیا مقابل ونزوئلا در جمعه شب مصدوم شد. بازیکنان زیادی از هر دو تیم، مثل اولیویه ژیرو، در آستانه این مسابقه دچار مصدومیت های جزیی شده اند.

کوادرادو که تابستان امسال در یک اقدام غیر منتظره از رقیب اصلی اینتر یعنی یوونتوس، به صورت رایگان به نرآتزوری پیوست، در اواسط نیمه اول بازی ملی کشورش در مقدماتی جام جهانی مقابل نیوزیلند، به دلیل آنچه به عنوان یک مشکل عضلانی نامشخص گزارش شده است، تعویض شد.

بازیکن سابق یوونتوس و فیورنتینا اکنون برای بازی بعدی کلمبیا مقابل شیلی در بامداد چهارشنبه وضعیت آمادگی نامشخصی دارد، اما هنوز میزان کامل مصدومیتش مشخص نیست. در بازگشت به اینتر، سیمونه اینزاگی امیدوار است که کوادرادو را برای دربی روز شنبه مقابل میلان در اختیار داشته باشد، اما هنوز خیلی زود است که بفهمیم آیا او در دسترس خواهد بود یا خیر. کوادرادو تا به حال در هر سه بازی اینتر در لیگ در فصل ۲۰۲۳-۲۴ حضور داشته است، اگرچه همه این حضورها به عنوان بازیکن تعویضی انجام شده است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها