|
کدخبر: 305560

جنگ قرمز و آبی برای صید طارمی

بازار نقل و انتقالات هرگز متوقف نمی شود و مهدی طارمی از حالا می تواند برای تابستان بعد گزینه‌ای جذاب برای غول‌های شهر میلان باشد.

فوتبال جنگ قرمز و آبی برای صید طارمی

بازار تابستانی روز جمعه به پایان رسید، اما در واقع بازار هرگز تعطیل نمی شود. از بازیکنان آزاد گرفته تا جابه‌جایی‌هایی در آینده، باشگاه‌ها اکنون به طور خاص به دنبال این هستند که حرکت‌های آینده‌شان را ترسیم کنند.

و چه کسانی بیشتر از بازیکنانی که در سال ۲۰۲۴ قراردادشان منقضی می شود، توجهات را به خود جلب می کنند؟ نام‌ها زیاد است و باشگاه ها مخصوصاً ایتالیایی‌ها هوشیار هستند.

موراتا

در واقع بازیکنان زیادی هستند که قراردادشان در پایان فصلی که تازه شروع شده به پایان می رسد. البته زمان زیادی برای تمدید وجود دارد، اما باشگاه‌های ایتالیایی می توانند پیشاپیش حرکت کنند. از جمله آلوارو موراتا که تابستان امسال به یوونتوس، رم، میلان و اینتر نزدیک شد. در نهایت او در اتلتیکو مادرید ماند، اما با قراردادی در پایان فصل، احتمال حضور مجددش در ایتالیا را نمی توان رد کرد. رم و یووه مشتریان ویژه او هستند.

دربی میلان - اینتر برای طارمی

از سوی دیگر میلان و اینتر می توانند تابستان بعد بیشتر به مهدی طارمی علاقه‌مند شوند. این بازیکن ایرانی در پایان فصل قراردادش را با پورتو به پایان می‌رساند و با توجه به علاقه باشگاه‌های سری آ، تصمیم برای تمدید قراردادش دشوار است.

طارمی به خصوص در روزهای اخیر بسیار به میلان نزدیک بود اما اینتر نیز پس از رفتن ادین ژکو علاقه داشت تا طارمی را جایگزین کند. بنابراین یک دربی در بازار محتمل خواهد بود.

با این حال دربی فقط به مهاجم مرکزی حال حاضر پورتو مربوط نمی شود. هر دو تیم میلان و اینتر، برای تقویت دفاع خود، به تیاگو جالو فکر کنند. مدافع میانی پرتغالی که می تواند در پست دفاع کناری هم بازی کند، گزینه مناسبی برای پیولی و اینزاگی خواهد بود، به خصوص اگر قراردادش را با لیل تمدید نکند. ژانویه گذشته اینتر در دسترس قرار گرفت، اما پیشنهادش رد شد. حالا این بازیکن پس از پارگی رباط صلیبی روی بازگشت کار می کند. البته جذب او می تواند یک ریسک بزرگ باشد، اما با توجه به سن و ویژگی هایش، جالو نامی بسیار وسوسه انگیز است.

گزینه های دیگر

در بین بازیکنان با قرارداد در حال انقضا، گزینه‌های خوب دیگری نیز هستند. گیدو رودریگز آرژانتینی نیز در رادار آث‌میلان قرار دارد، در حالی که بسیاری از نام‌های سرشناس سری آ ممکن است به فوفانای موناکو علاقه‌مند باشند. از سوی دیگر، نام یوونتوس اغلب با نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو، که هنوز قرارداد خود را با باسکی‌ها تمدید نکرده و همچنین پرسنل کیمپمبه، مدافع پاری سن ژرمن، مرتبط می شود. نام‌های زیادی وجود دارد و بله، بازار نقل و انتقالات هرگز متوقف نمی شود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها