|
کدخبر: 304016

ضد حال بزرگ به گربه سیاه استقلال

تا زمانی که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس باشد دیگر عیسی آل‌کثیر جایی در این تیم نخواهد داشت.

فوتبال ضد حال بزرگ به گربه سیاه استقلال

عیسی آل‌کثیر که یکی از نقل و انتقالات پر سر و صدای فوتبال ایران بود، قراردادش با سپاهان ثبت نشده است.

در چارچوب هفته اول لیگ بیست و سوم، سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند اما عیسی آل‌کثیر مهاجم سپاهان در این دیدار غایب بود. زردپوشان اصفهانی قرارداد بازیکنان خود را برای سازمان لیگ ارسال کردند اما سقف بودجه موضوعی بود که دردسرساز شد.

قرارداد عیسی آل‌کثیر به دلیل رعایت نکردن سقف بودجه ثبت نشد و حالا سپاهانی‌ها با این چالش مواجه شده‌اند. اگر سپاهان می‌خواهد از عیسی آل‌کثیر بهره بگیرد باید یک بازیکن را از لیست خارج کند و مهاجم سابق پرسپولیس در لیست قرار بگیرد و در عین حال سقف بودجه رعایت شود. شایعات اما حکایت از آن دارد که احتمال بازگشت این مهاجم به پرسپولیس وجود دارد!

انتقال عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس به سپاهان در حالی انجام شده که این بازیکن در تمرینات پیش فصل زردپوشان اصفهان حضور داشته و خود را آماده حضور در رقابت‌های این فصل می‌کند اما اخباری مبنی بر بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده است. البته این مسئله از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب شد و پیگیری‌ها از باشگاه سپاهان هم بیانگر آن است آل‌کثیر این روزها در تمرینات سپاهان حضور دارد و چنین موضوعی از اساس کذب است.

موضوع دیگری که باعث شده تا بحث جدایی آل‌کثیر از سپاهان مطرح شود کسر مبلغی از قرارداد وی و دیگر بازیکنان برای ثبت قرارداد و رعایت قانون سقف بودجه بوده که این موضوع هم از سوی باشگاه سپاهان رد شد و چنین پیشنهادی به آل‌کثیر یا دیگر بازیکنان تیم داده نشده است اما...

اخبار موثق حکایت از پشیمانی عیسی آل‌کثیر بابت جدایی از پرسپولیس دارد. مهاجمی که از محبوبیت نزد هواداران پرسپولیس برخوردار بود اما تصمیم گرفت به سپاهان برود درحالی که هنوز نتوانسته است در تیم جدیدش به میدان برود. در این میان اما یحیی گل‌محمدی به شدت مخالف بازگشت عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس است. سرمربی پرسپولیس اصلا فکرش را نمی‌کرد شاگردش این چنین به تیمش پشت کند.

آخرین مصاحبه یحیی گل‌محمدی در خصوص عیسی آل‌کثیر نیز در نوع خودش جالب بود. او آخرین بار در این خصوص گفت: «پریشب من با عیسی آل‌کثیر صحبت‌های زیادی داشتم یکسری مشکلات داشت برای امضا کردن قرارداد، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما من از او خواستم که در  تیم بماند و با مسئولان باشگاه صحبت‌های بیشتری داشته باشد، از آخرین اتفاقات بی‌خبرم. او خیلی وقت است که در لیست ۱۹ نفره ما بود از همان اول، من بدانم تصمیم دارد که بماند اتفاقاتی رقم می‌زنم که او برگردد.»

ظاهرا عیسی آل‌کثیر به یحیی گل‌محمدی قول داده بود در پرسپولیس بماند. این مهاجم به نوعی مدیون یحیی گل‌محمدی است اما این بار زیر قولش زد تا سرمربی پرسپولیس برای همیشه قیدش را بزند.

گل‌محمدی رسما به مدیران باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرده است که دیگر عیسی آل‌کثیر را نمی‌خواهد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها