|
کدخبر: 305219

بارسا برای ستاره سیتی به سیم آخر زد

در صورتی که ۲۰ میلیون یوروی مورد انتظار از صندوق سرمایه گذاری آلمان به موقع نرسد، رئیس بارسلونا شخصا سفته‌ای در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.

فوتبال بارسا برای ستاره سیتی به سیم آخر زد

مهلت دریافت ۲۰ میلیون یورو از صندوق سرمایه گذاری لیبرو آلمان فقط تا فرداست ولی بارسلونا نمی‌خواهد ریسک کند و اگر این پول تا امشب واریز نشود، خوان لاپورتا همراه با رئیس خزانه داری باشگاه دو سفته ضمانتی در اختیار لالیگا قرار خواهند داد تا زمینه برای جذب ژوائو کانسلو و ژوائو فلیکس فراهم شود.

۲۰ میلیون یورو قبلا به حساب باشگاه واریز شده تا قرارداد بازیکنانی که ثبت نشده بود، در لالیگا به ثبت برسد اما بارسا همچنان برای خریدهای جدید با مشکل مواجه است. شرکت آلمانی که درصدی از بارسا ویژن را خریده، قرار است تا فردا در مجموع ۴۰ میلیون یورو به حساب بارسلونا واریز کند ولی از این رقم هنوز ۲۰ میلیون یورو باقی مانده که به خصوص برای نهایی شدن خرید کانسلو حیاتی است.

این پول اگر به موقع نرسد، باشگاه بارسلونا به دنبال جایگزین خواهد بود و این ضمانت شخصی خوان لاپورتا و فران اولیو (خزانه دار) است. بعید نیست مدیران دیگری هم وارد شوند.

یک سال پیش، در ۲۸ آگوست، خوان لاپورتا و خزانه دار باشگاه، فران اولیو، ۱۱ میلیون یورو تضمین کردند تا بتوانند قرارداد ژول کنده را در لالیگا ثبت کنند، بنابراین این مورد، برای اولین بار نخواهد بود.

در صورتی که صندوق آلمانی مفاد قرارداد را رعایت کند و ۲۰ میلیون یورو را این پنج شنبه یا قبل از آن بپردازد، بازهم بارسلونا برای خرید کانسلو به سفته لاپورتا نیاز دارد و پیش بینی می‌شود بین ۶ تا ۸ میلیون یورو باید توسط رئیس ضمانت شود. به این ترتیب می‌توان حدس زد که رقم نهایی انتقال کانسلو باید ۳۰ میلیون یورو باشد.

اگر پول لیبرو فوتبال فایننس به موقع نرسد، ضمانت شخصی لاپورتا و اولیو باید کل عملیات را پوشش دهد و عملاً به ۳۰ میلیون یورو برسد.

تنها سه روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و بارسا فرصت ندارد به دنبال اهرم مالی جدید باشد. به همین دلیل دخالت فوری لاپورتا و خزانه دار باشگاه حیاتی است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها