|
کدخبر: 248798

موتور گلزنی فوتبال اروپا در راه بارسلونا؟

مدیر بخش فوتبال بارسلونا شایعات مربوط به جذب کریستیانسن و نیز ارلینگ هالند را تکذیب کرد.

فوتبال موتور گلزنی فوتبال اروپا در راه بارسلونا؟

متئو آلِمانی مدیر بخش فوتبال بارسا و دست راست خوان لاپورتا را بسیاری دلیل موفقیت باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی می دانند. بارسا بدون منابع مالی لازم توانست ۴ خرید خوب انجام دهد و در لالیگا با هدایت ژاوی روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. زمانی بارسا شانس کسب سهمیه هم نداشت ولی حالا نیم نگاهی به رتبه دوم و حتی قهرمانی دارد.

پیرامون بارسا شایعات زیادی شنیده می شود و گفته می شود با آندرس کریستیانسن مدافع چلسی به توافق نهایی رسیده و در حال بررسی راه های موجود برای رسیدن به ارلینگ هالند است. همچنین رسانه های نزدیک به بارسا نوشته اند که این باشگاه در نقاط دیگر نیز خود را تقویت خواهد کرد.

آلِمانی در واکنش به این اخبار گفت:« واقعیت این است که نزدیک به جذب هیچ بازیکنی نیستیم. هالند؟ من از هیچ بازیکنی نام نمی برم خصوصا که تحت قرارداد با باشگاهی دیگر باشد.»

آلِمانی ادامه داد:« در انتقالات زمستانی تمرکز روی تقویت خط حمله بود و حالا دست مربی برای ایجاد تغییرات در این منطقه باز است. چند بازیکنی که قبلا دچار افت بودند نیز حالا متحول شده اند و این هم در اوج گیری تیم تاثیرگذار بوده است. معتقدم باید به همین روند ادامه داد.

در لالیگا واضح است که خیلی از صدر عقب هستیم و چاره ای جز پیروزی در بازی های پیش رو نداریم. خریدهای جدید به کار تیم آمده اند و از کار بزرگ ژاوی نیز نباید ساده گذشت. در مسیر خوبی قرار داریم ولی باید توجه داشت که در فوتبال با دو نتیجه خوب شما را به اوج می برند و با دو نتیجه بد، تمام انتقادات دنیا را متوجه شما می کنند.»

منبع: ورزش3

ارسال نظر