|
کدخبر: 216153

بمب بزرگ ژاوی از چلسی می آید؟ + عکس

بارسلونا علاقمند به انتقال قرضی تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه است.

ورزش بمب بزرگ ژاوی از چلسی می آید؟ + عکس

یکی از شروط اصلی ژاوی برای پذیرش هدایت بارسلونا خرید بازیکنان جدید و تقویت ترکیب تیم در فصل زمستان بوده و مدیران باشگاه از همین حالا برای برآورده کردن خواسته سرمربی جدید وارد عمل شده اند. با دوری احتمالا طولانی مدت سرخیو آگوئرو از میادین، جذب یک مهاجم جدید تبدیل به اولویت اصلی بارسلونا در ماه ژانویه شده و نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد تیمو ورنر، مهاجم جوان و آلمانی چلسی یکی از گزینه های ژاوی برای تقویت این پست است.

تیمو ورنر در اولین فصل حضور خود در لندن نمایش چندان خوبی نداشته و قادر به برآورده کردن انتظارات نبود. به همین دلیل آبی های لندن در تابستان تمام سرمایه گذاری خود را معطوف جذب یک مهاجم جدید کرده و روملو لوکاکو را با ۹۸ میلیون پوند از اینتر خریداری کرد. از زمان ورود این ستاره بلژیکی، تیمو ورنر تبدیل به گزینه دوم کادر فنی چلسی شده و ممکن است توماس توخل مشکلی با جدایی قرضی این بازیکن نداشته باشد.

تیمو-ورنر

شرایط مالی در باشگاه بارسلونا چندان مساعد نیست و راه حل جز انتقال قرضی برای خوان لاپورتا وجود ندارد. تیمو ورنر معمولا جایگاه ثابتی در ترکیب چلسی ندارد و ممکن است در صورت تمایل خود این بازیکن به بازی کردن زیر نظر ژاوی، انتقال او به لالیگا محقق شود. البته بارسلونا گزینه های دیگری را نیز از لیگ برتر زیر نظر دارد و نام ستاره هایی چون  ادینسون کاوانی از منچستریونایتد و رحیم استرلینگ از منچستر سیتی نیز لیست خرید این تیم قرار گرفته است.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها