|
کدخبر: 305218

خبر بد برای استقلالی ها

جذب عمرو وردة و گوستاوو بلانکو به دلیل مشکل پربودن سقف بودجه استقلال منتفی است.

فوتبال خبر بد برای استقلالی ها

در آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال ایران پیش‌بینی می شد آبی های پایتخت با خرید یک بازیکن خارجی کمی از دغدغه‌های جواد نکونام کم کنند اما حالا از این باشگاه خبر می‌رسد جذب بازیکن مصری هم به مشکل خورده و اسکواد در دسترس نکونام، همان لیست چهار هفته نخست خواهد بود.

در شرایطی که نکونام پیش از بازی با استقلال خوزستان اعلام کرده بود به دو بازیکن خارجی نیاز دارد و اگر بنا بر جذب تنها یک بازیکن باشد، ترجیح می دهد در نیم‌فصل یک بازیکن باکیفیت جذب کند، حالا منابع نزدیک به باشگاه استقلال اعلام کردند به دلیل محدودیت در سقف بودجه، خرید عمرو وردة هم با مشکل مواجه شده و این بازیکن مصری راهی به لیست استقلال پیدا نخواهد کرد.

وردة که هفته پرحاشیه ای را سپری کرد، تنها ۱۲ روز پس از پیوستن به تیم راجا کازابلانکا مراکش، با این باشگاه فسخ کرد و در ادامه راهی قبرس شد تا با تیم دوکسا کاتوکوپیاس قبرس قرارداد امضا کند. اما به دلیل منقضی شدن پاسپورت، او ساعاتی را در فرودگاه این کشور بازداشت شد و سپس به مصر دیپورت شد.

با وجود آنکه خانی، عضو هیئت مدیره استقلال اعلام کرده بود که کار پیوستن عمرو وردة به این تیم تمام شده است، اما حالا خبر می رسد که رایزنی ها برای حضور این بازیکن در جمع آبی ها به بن بست خورده است. بازیکن مصری که در پست وینگر چپ بازی می کند و نکونام تمایلی زیادی به جذبش داشت، حالا حضورش در ایران، در آستانه منتفی شدن قرار دارد.

دیگر بازیکنی که استقلالی ها تمایل داشتند تا او را به تیم اضافه کنند، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی است که سابقه بازی در لالیگا ۲ را در کارنامه دارد و نکونام قصد داشت برای تقویت خط حمله تیمش، این بازیکن را به خدمت بگیرد که حالا خبر می رسد نه وردة و نه بلانکو هیچ کدام استقلالی نخواهند شد.

منبع: ورزش سه
  • ناشناس ارسالی در

    عین جغد میمانی

  • داود ارسالی در

    به کوری لنگ کش ها و قلم نویسان و جراید هواداران لنگ پدرتان تاج استقلال بازیکن خارجی می‌گیرد واسلام

  • لیون ارسالی در

    بله سقف قرارداد فقط واسه استقلاله. چون ا ز اسرائیل اومده و باید نابود بشه... طرفد اران بی تخم هم نشستن تو خونه و تماشا میک نن پروژه ی نابودیه تاج رو

  • Sart ارسالی در

    چقدر لذت می برید در ارتباط با استقلال خبرهای دروغ و کذب بگذارید و ایجاد حاشیه کنید ؟
    استقلال با ۲ بازیکن فسخ کرده با ۲ بازیکن قرار داد بسته یکی دروازه بان یکی آرژانتینی و با این مصری هم اگه قرار داد ببنده جای خالی هستش
    تو سازمان لیگ هم ثبت شده
    چقدر شما حروم زاده هستین

  • حسرت یک چهارم نهایی آسیا(ای اس ال) ارسالی در

    تیم حکومتوخبر بد؟والا عجیبه

  • ali ارسالی در

    تیمی که بازیکن نداره چحوری سقف بودجه اش پر میشه شماها میخواین تیم تاج کبیر آسیا رو نابود کنین ولی نمیتونین 💙💙💙💙💙💙💙💙

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها