|
کدخبر: 304001

صدای نکونام با این پیشنهاد درآمد!

جواد نکونام سرمربی استقلال با توجه به این که فشارهای زیادی بر او تحمیل می شود اما بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد.

ورزش صدای نکونام با این پیشنهاد درآمد!

جواد نکونام از ابتدای حضور در استقلال با معضل  بزرگی به نام عدم موفقیت در فصل نقل و انتقالات دست و پنجه نرم می‌کرد و کار به جایی رسید که پس از بازی با ملوان بندر انزلی با صراحت گفت پرونده جذب بازیکنان خارجی و به طور کلی نفرات جدید تا نیم فصل در استقلال بسته شده است. البته در همین رابطه شنیدیم چند روز قبل یک پیشنهاد نامناسب و حتی بی‌شرمانه به جواد نکونام ارائه شد اما او قاطعانه مقابل این قضیه ایستاد. 

از قرار معلوم چند روز قبل افرادی در خارج از باشگاه استقلال به نکونام پیشنهاد کردند مهاجم مورد نظر آنها را که خودش را به تهران رسانده است را در تمرین استقلال بپذیرد و با او قرارداد ببندد! آنها اصلاً روی بازی کردن یا سکونشین شدن این مهاجم اصراری نداشتند و صرفاً عقد قرارداد برایشان مهم بود. این افراد تاکید می‌کردند اگر نکونام مهاجم مد نظر آنها را استقلالی کند، همه جور هوایش را خواهند داشت و دو بازیکن خارجی دیگر هم با قیمت بسیار پایین برای استقلال جور می‌کنند!

پیشنهادی که به نکونام شد با واکنش تند و قاطعانه سرمربی استقلال مواجه شد و او با صراحت اعلام کرد نه تنها جم مورد نظر را نمی‌پذیرد بلکه تا وقتی سرمربی استقلال باشد اجازه نمی‌دهد چنین پولی از جیب باشگاه به حساب افراد دیگر برود. نکونام زیر بار این پیشنهاد نرفت و به مربیان همکار خودش هم گفته است اگر لازم باشد تا پایان نیم فصل اول با همین نفرات ادامه می‌دهد اما چنین روشی را مد نظر قرار نخواهد داد.

منبع: صفحه اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها