|
کدخبر: 304892

پشت پرده مصاحبه جنجالی نکونام

جواد نکونام سرمربی استقلال روز گذشته و در نشست خبری بازی مقابل استقلال خوزستان مصاحبه جنجالی انجام داد.

ورزش پشت پرده مصاحبه جنجالی نکونام

جواد نکونام باردیگر روردبایستی را کنار گذاشت و به طرفداران استقلال  اعلام کرد می خواهند او را از استقلال کنار بگذارند ولی می ایستد و می‌جنگد.

نکونام تا به حال اینقدر شفاف نگفته بود که رویکرد مدیریت، رویکرد برکناری او و انتخاب سرمربی دیگری برای نیمکت استقلال است. سرمربی استقلال به خاطر اتفاقات اخیر به سیم آخر زد. اینکه بدون هماهنگی او آریا برزگر را به نساجی و سینا سعیدفر را به شمس آذر قزوین دادند. باشگاه استقلال همچنین با وجود اعلام نیاز نکونام به امید خالدی فر، شرایط را برای حضور این بازیکن در تمرین آبی‌ها فراهم نمی‌کند. این اتفاقات به اضافه اخراج دستیاران نکونام از هتل به خاطر عدم پرداخت پول اتاق‌شان و همینطور تعلل بیش از حد باشگاه در جذب بازیکنان خارجی، خون نکونام را به جوش آورد تا علیه مدیریت استقلال دست به افشاگری بزند.

این اما ظاهرا تمام داستان نیست. گویا نکونام از منابعی مطلع شده اتفاقاتی پشت پرده برای تغییرات روی نیمکت استقلال رخ داده و این برخلاف خواسته طرفداران باشگاه است. یکی از مربیان سابق و خارجی استقلال به یکی از مربیان این تیم پیام داده به دوست ایجنتش گفته‌اند آبی‌ها به دنبال مربی خوب اسپانیایی یا پرتغالی هستند و گزینه‌ها معرفی شوند. این موضوع گویا به گوش نکونام هم رسیده و اطلاعات تازه‌ای‌تری هم در این زمینه کسب کرده است.

منبع: اسکانیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها