|
کدخبر: 304962

چشمک ستاره آسیایی به استقلال

منتظر محمد هافبک جدید مس رفسنجان در جمع خبرنگاران نسبت به جدایی از استقلال و شرایط حال حاضر خود به گفت‌وگو پرداخت.

فوتبال چشمک ستاره آسیایی به استقلال

منتظر محمد پس از بازی با تراکتور در جمع خبرنگاران نسبت به شرایط حضور در ایران و جدایی از استقلال و بازی با تراکتور به سوالات پاسخ داد.

منتظر محمد ابتدا صحبت‌‍‌های خود را در مورد بازی با تراکتور شروع کرد و گفت: بازی خوب و سطح بالایی مقابل تراکتور بود و هر دو تیم تلاشی زیادی کردند. با توجه به شرایط ورزشگاه و حریف قدرتمندی که مقابلمان بود هرچه داشتیم رو کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم؛ برای بازی بعد جبران می‌کنیم.

او در ادامه پیرامون جدایی از استقلال و بازگشت مجدد به این تیم اعلام کرد: حرف‌هایی که در رسانه‌ها بود درست است؛ چون از سقف مالی عبور کرده بودیم مجبور شدم استقلال را ترک کنم. امیدوارم که فصل آینده در استقلال حضور پیدا کنم.

منتظر-محمد

منتظر محمد در مورد شرایط حضور و زندگی در ایران گفت: من احساس نکردم در یک کشور خارجی هستم و حس کردم که در بین خانواده‌ام هستم؛ چه زمانی که در استقلال بودم و حالا که در مس رفسنجان هستم برخورد مردم با من خیلی خوب است.

محمد درباره کیفیت فنی لیگ ایران اظهار داشت: لیگ ایران یکی از بهترین لیگ‌ها در آسیا هست، همیشه تیم‌های خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند و بازیکنانی که در لیگ ایران حضور دارند از این فرصت استفاده می‌کنند و پیشرفت می‌کنند.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها