|
کدخبر: 303110

بمب استقلال خنثی شد

با بازگشت سینا سعیدی فر به اردوی تیم آبی و حضور او در لیست استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان به نظر می‌رسد، لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال استقلال پر شد و منتظر محمد باید اردوی تیم آبی را ترک کند.

فوتبال بمب استقلال خنثی شد

زمانی که استقلال منتظر محمد را به خدمت گرفت، سینا سعیدی فر را روی کاغذ از لیست کنار گذاشت اما این دروازه بان در بازی با صنعت نفت دروازه بان دوم استقلال بود. با این تصمیم مهم جواد نکونام حالا منتظر محمد باید اردوی تیم آبی را ترک کند.

جواد نکونام به باشگاه استقلال توصیه جذب دو بازیکن خارجی در پست وینگر و مهاجم را داشت که این‌ها عموما بازیکنان سرشناسی بودند اما باشگاه استقلال به جای جذب این بازیکنان منتظر محمد را به خدمت گرفت. به همین خاطر جواد نکونام از این بازیکن خواست اردوی تیم را ترک و برای تعیین و تکلیف راهی باشگاه استقلال شود. در چنین شرایطی که باشگاه استقلال نفرات مورد نظر سرمربی را بخدمت نگرفته، تصمیم جواد نکونام این است که تیم با همان نفرات فصل گذشته به کار ادامه دهد.

منتظر محمد یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی امید عراق به شمار می‌رود. او امید زیادی به درخشش در ترکیب این تیم و حضور در یکی از تیم‌های مطرح آسیایی داشت اما این پروسه در همان شروع متوقف شد و حالا استقلال با نگه داشتن سینا سعیدی فر لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال خود را پر کرده است.

منبع: خبر ورزشی
  • MD ارسالی در

    مافیای فوتبال ایران که همه ا رکان فوتبال فدراسیون فوتبال وِ وزارت ورزش و غیره وحتی دررسانه ملی ورود دارند بدنبال نابودی باشگاه مردمی استقلال هستندتا باشگاه مورد نظرشان رقیبی نداشته باشد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها