|
کدخبر: 303596

چراغ سبز هافبک آسیایی به استقلال

منتظر محمد بازیکن عراقی گفت: پیوستنم به مس رفسنجان بصورت قرضی است و دوباره به تیم فوتبال استقلال بازخواهم گشت.

فوتبال چراغ سبز هافبک آسیایی به استقلال

منتظر محمد که در عراق به «کنوش» مشهور است در گفت‌وگو با خبرگزاری المعلومه دلیل قرار نگرفتن نامش در لیست تیم فوتبال استقلال در فصل جاری لیگ برتر باشگاههای ایران را فاش کرد.

وی اظهار داشت: بصورت قرضی به تیم رفسنجان ایران پیوستم مشروط بر اینکه در پایان فصل به استقلال بازگردم.

«منتظر محمد» اشاره کرد که با باشگاه استقلال ایران قرارداد منعقد کرده است اما برای فصل جاری نه نام وی و نه نام «سعید ماهری» بازیکنی که اخیرا با این تیم قرارداد بسته است در سازمان لیگ ثبت نشده است زیرا سقف قراداد بازیکنان باشگاه استقلال که در این فصل برای لیگ برتر ایران تصویب شده، پر شده است.

منتظر-محمد

به نوشته المعلومه پیش از پیوستن محمد منتظر به تیم فوتبال مس رفسنجان، «علی عدنان» بازیکن ملی‌پوش عراق با عقد قراردادی به نماینده استان کرمان در لیگ برتر ایران پیوسته بود.

این هافبک جوان علاوه بر حضور در چند باشگاه عراقی‌، سابقه بازی در التعاون امارات را در نیز در کارنامه دارد. وی که کاپیتان تیم امید عراق است، ۲۲ سال سن داشته و در تیم ملی بزرگسالان نیز دو مرتبه در مسابقات جام عرب به میدان رفته است.

منبع: ایرنا
  • هی ارسالی در

    این ویلاها را فقط معلمان می‌توانند بخرند بس چون حقوق معلمان است که بالای یکصد می لیون تومان است کفاف خرید همچون ویلاهای دارد اکثر معلمان با پس انداز دوالی سه س ال در ترکیه وامارات ویلا ۱۰۰۰متری خریده اند کاریه بانک‌ها ودیگر کارمندان کشاور زان گندم وصیفی کار ودامداران وتاجران بخا طر کمبود پول حقوق نتوانسته اند انجام بده ند ودائما حسرت معلمان می‌خورند!!!@

  • نازنين زهرا ارسالی در

    هر کسی یک جوری نون در میاره شما خبرنگارای بیشرف هم با دروغ و سرکارگذاشتن مردم

  • جواد ارسالی در

    خاک ت سر نکونام و مسولای باشگاه که یه ال ماس به تمام معنا رو نتونستن نگه دارن از یه طرف بهانه سقف بودجه میکنن از طرف دیگه هم یه اشغال به تمام معنا قرارداد سعید م هری رو تمدید میکنن
    عشق فقط منظر مح مد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها