|
کدخبر: 304657

بارسا قید ستاره خود را زد

هرچند بارسلونا اخیرا قرارداد عبده را ثبت کرد و فروش او منتفی شد اما اگر پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی برای او برسد، آن را بررسی خواهد کرد.

فوتبال بارسا قید ستاره خود را زد

آینده عبده، وینگر ۲۱ ساله مراکشی باشگاه بارسلونا، تا یک سپتامبر نامشخص است، هرچند به نظر می رسد اگر پای یک پیشنهاد غافلگیرکننده لحظه آخری در میان نباشد، مراکشی در بارسلونا خواهد ماند.

عبده فصل قبل در اوساسونا قرضی بازی کرد و بسیار خوش درخشید تا در اردوی پیش فصل بارسا ژاوی او را محک بزند. بازی های عبده راضی کننده بود و ژاوی اعلام کرد که دوست دارد این بازیکن را حفظ کند. عبده نیز پیشنهاد خوبش از بتیس را رد کرد و پس از جلسه چند روز پیش ایجنتش با مدیران بارسا، مشخص شد که ماندنی است.

به خصوص پس از جدایی عثمان دمبله، بارسا عبده را شبیه‌ترین به خصوصیات ستاره فرانسوی می داند و به همین دلیل راضی به فروش او نیست اما طبق ادعای موندودپورتیوو، اگر پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی برای عبده در یک هفته پیش رو برسد، مخالفتی با جدایی او نخواهد کرد.

در حال حاضر عبده در هر دو بازی نخست لیگ شرکت کرده و همیشه اولین تعویضی برای ژاوی بوده است. او در ختافه بعد از وقت استراحت و مقابل کادیز در دقیقه ۶۸ به همراه آنسو فاتی وارد بازی شد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها